יום שני, 27 בפברואר 2012

פרנקי מורלו מצדיעה למולדת

אני ציונית גאה ואני מעריכה אנשים שלא לוקחים את המולדת שלהם כמובנת מאיליה.. ולכן זוכה התצוגה של המעצב האיטלקי, פרנקי מורלו, להתייחסות של כבוד מבחינתי.
התצוגה שהתקיימה בשבוע האופנה במילאנו כללה דגמים שכולם- פרי הערכתו של המעצב למולדת.. אין יותר מידי מה להוסיף. רק לראות ולהנות:






נו, לא מרגש?

יום ראשון, 26 בפברואר 2012

MFW- תיקים מתהפכים

בסוף השבוע נפתח במילאנו שבוע האופנה.
הצצה ראשונה שהתאפשרה לי למה שהולך להיות מוצג שם, כולל 2 הזמנות לתצוגות עצמן (ואני פה, קולטים??) חשפה בפניי דווקא את החידושים בתחום התיקים. הנה הצצה למה שהולך להיות מוצג בתצוגה של Furla:

Furla מציגה את קולקציית התיקים "פורלה ואני" שתמכר, בשלב הראשון, רק בחנות הדגל של החברה בקורסו ויטוריו עמנואלה ורק בין התאריכים 24-29 לפברואר ניתן יהיה להזמין את התיקים מהחנות, כך שהם יגיעו עד סוף יוני..
קולקציית התיקים תכלול חמש קטגוריות, המושפעות כולן מלקוחות החברה. העיצובים שובבים ועכשוויים, ועם זאת פרקטיים ונוחים. החידוש בקולקציה הזו הוא בעובדה כי התיקים הפיכים וניתן למעשה להשתמש בהם משני הצדדים.
השראה לצבעוניות של התיקים לקוחה מפרמטרים בעולם האופנה- שפתון אדום, ענבים סגולים, הדפסי זברה וצבעי ניאון..

לא הורסים???

יום חמישי, 23 בפברואר 2012

אין גיל ליופי

הבוקר התקיימה בנמל תל אביב תצוגת האופנה של גולברי. היו שם, כצפוי, כולם- עיתונאים, סטייליסטים, אושיות אופנה, סלבס וגם אני.. ואחרי שהתמנגלנו והתיישבנו במקום, נפתחה התצוגה..
העונה, בחרו בגולברי, לעשות מחווה לדוגמניות עבר ונתנו להן לפתוח ולסגור את התצוגה. הרעיון בו מאמינים אנשי החברה ושמאחוריו עומד הקונספט הוא שאין גיל ליופי! קונספט מקסים, לא?
וכך, צעדו להן על המסלול בגאווה ענת כרם, אלונה פרידמן, פנינה רוזנבלום, דנה וקסלר, מיכל אקסלרוד, חגית רון רבינוביץ, חני פרי, דורית פרקש ואיבונה קרוגליאק.

אני מודה שהתרגשתי לראות אותן צועדות בכזו ארשת של געגעוע מחד וגאווה מאידך. חלקן התהלכו כאילו מעולם לא עזבו את הבמה ועל חלקן ממש ראיתי את ההתרגשות לחזור, ולו לרגע, אל אור הזרקורים..
הנה הן, תראו אותן היום:
חגית רון רבינוביץ

מיכל אקסלרוד

דורית ילניק
פנינה רוזנבלום
ואחרי שהתרגשנו, אפשר לדבר על הקולקצייה:
הקולקצייה כוללת בתוכה מגוון סגנונות שיכולים להתאים למנעד רחב של לקוחות. שמלות בגזרה קלאסית, ישרה ומחמיאה, שנצמדת לגוף, אבל בעזרת גזרות חכמות מצליחה להבליט את הקימורים הנשיים

סגנון מחוייט עם מוטיבים גראפיים שונים

פריטים פרחוניים


דגמים נשפכים ורכים


ובקיצור- קולקצייה מגוונת, בה כל אחת תוכל למצוא מה שהיא מתחברת אליו.. צבעוניות נעימה, נגיעות צבע לא זועקות מידי ומה שהכי יפה בעיניי זה שהקולקציה באמת מוכיחה שמי שעיצב אותה חשב על נשים בכל הגילאים..

תהנו










יום רביעי, 22 בפברואר 2012

נפלאות הצביעות

אחד מהדברים היותר מהממים בעיניי בשבוע האופנה שהתקיים בניו יורק, היו מראות איפור העיניים השונים של כל מעצב..
מרק ג'יקוב למשל, מרח את האיילנר והצללית מתחת לעין.


בשאנל עישנו מאוד את כל העין במראה חתולי מודגש.


אלכסנדר וונג העדיף בכלל מראה נקי לחלוטין מאיפור


ודונה קארן הלכה בכלל על מראה של עישון עיניים צבעוני..


כדי שגם אתם תוכלו להשתעשע בטרנד העיניים המקורי, הנה כמה מוצרים שיוכלו לעזור:
איילנר זהב נוזלי של גרלן
מסקרה טורקיז של יוסי ביטון
פלטת איילנרים צבעונים של יוסי ביטון
איילנר טוש סגול של קרליין
סופר ליינר שחור של לוריאל
תהנו.. אני הולכת להמשיך לצפות בתצוגות..

יום ראשון, 19 בפברואר 2012

שבוע האופנה בניו יורק- גרסת הצבע

טוב, אין כמעט מישהו שלא צפה בתצוגות משבוע האופנה בניו יורק. כולם התייחסו לבגדים, למעצבים ולתצוגות המושקעות.
מה שתפס את עיניי, היו בעצם שילובי הצבעים הנוזים השנה- מרקרים בעיניים, ציפורניים היסטריות ואפילו- צבעים לא שגרתיים על השפתיים.
קבלו כמה תמונות השראה:





לא הורס???

יום חמישי, 16 בפברואר 2012

עשו עלייה..

מכירים את מותגי האופנה הצרפתיים   Kaporalו- Redskins ? איזה כיף שגם הם עשו עלייה?

חברת  Kaporal  הוקמה  בשנת 2003 ע"י איש עסקים ממרסי בשם סרג' אמסלם ובנו לאורנט ויחד עם מעצבי אופנה נלהבים ויצירתיים הקימו את המותג קפורל להלבשת ג'ינסים.
לאחר ההתמחות הראשונה בג'ינסים החלה קפורל לייצר חולצות טריקו, סוודרים, מעילים, חצאיות ואקססוריז.
החברה ממשיכה להביא לשוק הג'ינסים חלופה יצירתית המשלבת סגנון וינטג'/רטרו יחד עם תחושה של מראה חדש בן זמננו. 


לדברי המעצב הראשי של החברה:"קולקציות נוצרות בכדי לשקף את רוחה של חברת קפורל ולספק את ציפיותיהם של לקוחותיה. בכל קולקציה של גברים ונשים יש כ- 350 פריטים. החברה נמצאת במעקב מתמיד אחרי מגמות האופנה בשוק העולמי ועיצוב קולקציות מעודכנות ורלוונטיות ביותר עבור לקוחותיה ולפיכך מעדכנת באופן שיגרתי את היקפה בעזרת פריטים חדשים בקולקציה".

"קפורל פיתחה את ליין ה- Junior  בהרחבה טבעית לקולקציית הבייסיק שלה  והקו קיבל השראה מהסגנונות הבוגרים ושיקף את רוחה של קפורל.

נאמנה לרוח הוינטג  שלה, מציעה חברת  "קפורל"  "פיסים" מיוחדים אשר שמים דגש רב על החומרים והתבניות. הקולקציה האחרונה משלבת בגרות ופשטות של עיצוב בכדי להגיע לקהל רב.

המעצבים משלבים בין מקורות ההשראה מתחום הטבע לבין גזרות שמתבייתות בהתאמה מושלמת על הגוף.  הבדים עשויים 100% כותנה והתפירה איכותית ומוקפדת.
בקולקציית הגברים ניתן למצוא: חולצות מכופתרות משובצות בגווני הכחול/בז/אדום, חולצות טי שרטס בגווני ירוק בהיר/כתום/צהוב , מכנסי דגמח בצבעי חאקי/אוופוויט וכן צעיפים תיקים ועוד.





בקולקציית הנשים ניתן למצוא שמלות גינס קייציות, שמלות פרחוניות, חולצות מכופתרות וכן טישרטס בצבעי צהוב/ורוד/לבן ועוד וכן חולצות גופיה מענינות, מכנסי שורטס ועוד.





חברת "רדסקינס" הוקמה בשנת 1984 ע"י יהודים צרפתיים ומתמחה בייצור עורות מזה שניים. ב-15 שנה האחרונות נכנסה החברה לתחום האופנה הכללית- טישרטס, סווצ'רים ועוד.

לחברה 80 סניפים ברחבי צרפת, ואת מותגי החברה ניתן להשיג בכל מדינות אירופה וארה"ב, ועכשיו גם בישראל.
את המותגים ניתן להשיג בבלעדיות בבוטיק "Oliver Star" , רחוב דיזינגוף 318 בתל אביב.








יום ראשון, 12 בפברואר 2012

האמת העירומה

עוד יומיים וולנטיין ולא יכולתי שלא לחשוב על ערב רומנטי שמסתיים, איך לא, בלאנז'רי הורס..
כי בינינו, מה שמתחת הרבה יותר מעניין ממה שמעל.
יש לי תחושה שהפעם, אני לא צריכה להוכיח לכם כמה זה סקסי ומהמם, ולכן, קבלו רק כמה המלצות שלי להלבשה תחתונה וגם כמה מחוכים הורסים את הבריאות שמצאתי באפרודיטה:


וגם אחד מגניב במיוחד ב bebe:
נכון מהמם? לסיום (וטעם טוב בפה) לא יכולתי שלא להעלות את שער ווג המפורסם שעל שערו התנוססה ליידי גאגא בלאנז'רי שלא משאיר מקום לספק

תאהבו ותהנו

יום חמישי, 2 בפברואר 2012

נעלולי פלא

זוכרים את התוכנית נעלולים? הנעלים המאונשות?

איזה חמודים הם היו.. לפעמים, כשכל כך קר וגשום בחוף וכל מה שמתחשק לעשות הוא לרבוץ בבית, בא לי פשוט להיות אחת מהם, או לפחות לחיות בתוך נעל..

תודו שהכי כיף זה לרבוץ בבית עם נעלי בית הורסות.. אפילו בהוליווד חושבים ככה:


נו, אז מה נותר לי לעשות פרט לחיפוש אחר נעלי הבית המגניבות? קבלו כמה הצעות:

אפרודיטה
הלו קיטי
ואנס
פוראבר 21
עכשיו אל תתפלאו אם תראו אותי מסתובבת ברחוב עם נעלי בית.
סליחה? לריהנה מותר ולי לא??

תהנו