יום שני, 23 באפריל 2012

ברביקיו גרסת הפארק הלאומי

טוב, זה מתבקש.. אוטוטו עצמאות וכל מדינת ישראל תסתער על הפארקים ועל כל פיסת דשא רעננה ותהפוך אותה לבליל עשן אחד גדול. בגלל שמדובר ביום ארוך, המון אוכל, ילדים מתרוצצים ובדרך כלל לכלוך, קבלו כה פריטים שישאירו אתכם בסטייל, ישאבו השראה מצבעי הדגל, אבל גם יהיו נוחים וכייפים לרביצה והאבסת הבשר האופיינית כל כך ליום העצמאות.
בוניטה


סאקס

סאקס

גולברי
נועה ירון
גולברי
חגית טסה
טריומף (למקרה שהחלטתם לחגוג בבית..)
נכון פאן? הכי אוהבת את יום העצמאות...

תהנו
חג שמח!

יום שני, 16 באפריל 2012

קצרים

מצחיק איך במדינה שלנו, שטופת השמש רוב ימות השנה, אנשים עדיין מתרגשים עם בוא הקיץ. כאילו אין לנו די בויטמין D, בחום, בלחות או בשמש. עם גל החום הראשון, אנשים נוהרים אל הים, הגופיות יוצאות מהארון, השטיחים מתגלגלים ורגליים ארוכות נחשפות מבעד למכנסונים קצקצרים וצבעוניים.
אז נכון שבעיניי מכנסיים קצרים מתאימים לבעלות רגליים ארוכות ורזות. אבל כשאני רואה את כל כוכבות השטיח האדום מסתובבות במכנסיים, גם לי בא..


חוץ מזה, שהשנה כיכבו על מסלולי התצוגות מכנסונים מגניבים כל כך, שזה כבר ממש מזמן הפך להיות פריט אופנתי ולא רק "פריט ים"


אז אם בורכתן ברגליים הורסות, או לחילופין, ביכולת העילאית לא לדפוק חשבון, קבלו כמה המלצות חמות שאפשר למצוא ממש אצלנו כאן..
Bonita
Bonita

נועה ירון
Speedo
ראלף לורן
סיליז
VANS
נכון מגניבים? רק אל תשכחו להשתזף קודם..

תהנו
קיץ נעים

יום שני, 9 באפריל 2012

אמנות המלוכה

לאורה ביאגיוטי היא עוד אחת מהמעצבות האיטלקיות המחובבות עליי. הבגדים שלה מלאים בפרטים קטנים. בדיוק אלו שעושים את כל ההבדל- אמרתי לכם שאלוהים מסתתר בפרטים הקטנים!
הקולקצייה החדשה שלה, היא למעשה אוסף בגדים שעוצבו בהשראת הבגדים שנלבשו בחצרה של הקיסרית תיאודורה. 
בקולקציה המון פריטים עם נגיעות קלאסיות גאומטריות, השראות מהמזרח, רקמות ועוד פרטים מיוחדים ומייחדים שהופכים, לדבריה של לאורה, את הקולקציה ל"טקס של החיים".



גם המלכותיות באה לידי ביטוי בקפלים רומנטים, אבני חן, עיטורים מאבני מתכת, השראות מהפסיפס שעיטר את חצרות המלוכה ובדי קשמיר עשירים.







הצבעים בהם בחרה שאובים כולם מחצר המלוכה- זהב מלוטש, חום ברונזה עם משחקי השתקפויות, זעפרן כתום, סגול, ירוק וכחול. 

היא מרבה להשתמש בלבן





ומציגה ליין מרשים במיוחד של פריטים בסריגת קשמיר, בעבודת יד, המשלב רקמה ביזנטית עם אבנים ססגוניות. 


היא משלבת המון מוטיבים צמחיים ועיטורים דקורטיבים המזכירים יהלומים הרקומים על השמלות. 


כחלק מהקונספט הכללי שלה היא מאמינה שבגד נמדד בבד ולאו דווקא בגזרה והחליטה בפריטים רבים לשאוב השראה דווקא מהנסיך ויילס ולעצב פריטים בדגמי אדרה עם צלליות מודגשות, חתכים מיוחדים ופרטים. הרבה פרטים.




בכלל, ניתן לראות בבירור את קשר ה DNA של לורה לאיטליה ואת הקשר האמיץ שלה עם אמנות ותרבות. יש לה אפילו פריטים בהדפסים המשחזרים את הרצפה של בזילקת סן מרקו בוונציה. 





יש עוד המון פריטים נפלאים ואני באמת יכולה לספר עליה שעות אבל אז איך אשאיר לכם טעם של עוד?


זכרו את השם..





יום ראשון, 8 באפריל 2012

Life's better in boardshorts

כשהייתי קטנה היה לי חלום לגלוש. לא גרתי בעיר עם ים ומכיוון שההורים שלי שומרי שבת, לא היינו הולכים לים בשבתות. יצא שלא הייתי הרבה בים בתור ילדה ואני זוכרת שתמיד הסתכלתי בערגה על כל ערוצי הספורט ששידרו תחרויות גלישה או גולשי גלים חסרי פחד ומלאי אנדרנלין.
החלום הזה הביא אותי לחפש כל הזמן אחר בגדים בהשראת עולם הגלישה ומצאתי את עצמי הולכת לים עם בגדי ים בהשראת בגדי גלישה ולובשת בבית מכנסי גלישה ובכלל- כל מה שקשור לזה עשה לי טוב..
אחד ממותגי האופנה הידועים והמוכרים בתחום הגלישה, הוא כמובן בילבונג שהכותרת של הפוסט הזה היא בעצם הקונספט העומד מאחרוי קולקציית הגלישה שלו- החיים טובים, חופשיים, כייפים ומהנים במכנסי גלישה..
בקולקציית הנשים לקיץ 2012 מציגה בילבונג מכנסי גלישה צבעוניים עם גומי במותניים,

מכנסי גלישה איתם ניתן להכנס למים וגם ללכת כמכנס רגיל לכל דבר (פתרון מושלם לים),

קולקציה ענקית של בגדי ים, שכוללת בגדי ים עם הדפסים בהשראת הוואי לצד בגדי ים פרחוניים. בגדי ים המשלבים תוספות מלמלה, גוזיות ועוד המון דגמים שאפשר לעשות איתם mix&match





בנוסף לבגדי הים, חברה השנה החברה לצייר המדליק אנדי דיוויס שעיצב עבורה קולקציה מוגבלת וקטנה עם פריטים מדליקים.


ולצד כל אלו יש מלא פריטים בסגנון רטרו מדליק ביותר, מלא מלא אקססוריז הורסים לים ויש אפילו קולקציה "ירוקה" שלמה, שעוצבה ויוצרה בשיתוף הגולש, לוחם הסביבה, דייב ראסטוביץ'.






בקיצור- קולקציה מדליקה, צעירה, ספרטיבית ומגניבה שבשילוב החום הזה, עושה לי חשק ללכת ללמוד גלישה ולבלות את כל הקיץ בים!