יום שלישי, 29 במאי 2012

מסיבת קוקטייל

אני אוהבת יהלומים! נו, מה לעשות.. כשאני רואה אישה עטוייה יהלומים, אני מתמלאת קנאה. גם אני רוצה, ביום מן הימים להכנס ל'פדני' ולרכוש ענק יהלומים נוצץ..
בינתיים, אסתפק בלספר לכם על קולקציית תכשיטי הקוקטייל של PIAGET!

סתם שתדעו, אם אתם לא מכירים את המותג, חברת פיאז'ה, הוקמה ב 1874 וההתמחות העיקרית שלה הייתה ייצור מנגנונים לשעונים. רק בשנת 1960 החליטה החברה להשיק שעוני-תכשיט ומאז ועד היום ידועים התכשיטים והשעונים שלהם בעולם כיוקרתיים, חדשניים ומושקעים.
בארץ ניתן למצוא את התכשיטים ברשת 'פדני', שמחזיקה בסניפיה את הקולקצייה החדשה של המותג הנקראית 'קולקציית קוקטייל'- גם בגלל שהתכשיטים מתאימים במיוחד לערבי קוקטייל וגם בגלל שהקולקצייה כולה עוצבה בהשראת משקאות קוקטיילים.

הקולקצייה כוללת מגוון של שעונים וטבעות.
הטבעות, מזהב צהוב או לבן, 18 קראט ומשובצות באבנים יקרות ויהלומים, קוורץ, אמרלדים, רובילייט, טופז, ספיר, אמטיסט ועוד. יש בה ביטוי צבעוני במיוחד לצבעוניות המיימית המיוחדת לקוקטיילים, עם אבנים בצבעי סגול, כחול, אדום וצהוב. 
מחירי הטבעות: החל מ- 51,000 ₪.






קולקציית השעונים נקראית   LIMELIGHTE DANCING LIGHTוהיא מאופיינת בפרחים, דבורים, עלים ופתיתי שלג המעטרים את השעון.
הייחוד האמיתי בשעונים היא מערכת מסתובבת בלתי נראית, עם אלמנטים מזהב ולוח העשוי מאם הפנינה. המערכת המסתובבת נותנת תחושה של תזוזה בתוך השעון ועם כל תנועה של היד. מרכז הלוח משובץ כמובן ביהלומים ובכל שעון יש אלמנטים שונים מאחת מעונות השנה. 




 
להשיג בלעדית ברשת פדני תכשיטנים.
נכון מהמם? מי קונה לי??

יום שבת, 26 במאי 2012

היחיד שמורשה לגעת בי..

אף פעם לא התייחסתי ברצינות לשיער שלי. בקטנותי היה לי שיער שטני. לא חלק ולא מתולתל. משהו באמצע. אז לא אכפת היה לי לעשות עליו ניסויים.
צבעתי אותו כמעט בכל הצבעים האפשריים- מבלונד בהיר ועד אדום זועק, דרך שחור, גוונים וכו׳.
גם לגבי התספורות לא חסכתי מעצמי, מקוצים ועד זנב סוס. הכל. השיער שלי היווה מראה לנפש- מבולגן, נתון לשינויים והיפראקטיבי :-)
ואז פגשתי אותו. את יניב קצב. מעצב השיער היחיד שהצליח לשקם את השיער ההרוס שלי, לצבוע אותו לצבע אחיד ולספר אותו בתספורת מחמיאה ועל זמנית.
הוא לא התפשר ולא התייאש גם כשאני חשבתי שהמצב של השיער שלי אבוד. עם הזמן השיער קיבל, לאט לאט, את הברק שלו חזרה. הוא קיבל צורה וצבע שכבר 3 שנים אני לא ממש משנה ובכל זאת, ממשיכה לקבל עליו מחמאות.
ואם יש משהו שיניב אלוף בו אלו תסרוקות. עוד לא מצאתי פה מישהו שמעצב תסרוקות בצורה מושלמת כל כך. נכון שאני לא מסתובבת עם תסרוקות ביומיום, אבל בכל אירוע הוא היחיד שנוגע לי בשיער. כל מי שעומדת להתחתן אני שולחת אליו, בלב שלם שממנו היא תצא הכי מרוצה.
פרט להיותו מעצב שיער מושלם, הוא גם מאפר מדהים. יש לו סגנון נקי ולא ״מסכתי״ והוא מצליח לגרום לאיפור להראות טבעי ולא עשוי מידי.
בכלל, יש לו ידי זהב והוא כל כך מוכשר, שאני ממש כותבת את השורות האלו בגאווה שהוא מעצב השיער הצמוד שלי כבר שנים.
כדי להבין את הכשרון, קבלו הצצה לקמפיין החדש שלו לאיפור שיער 2012, ותגידו לי אתם...






















יניב קצב, בן יהודה 246, ת״א, 03-5440606
אל תשכחו להגיד לו מי שלח אתכם..

תהנו (אני כבר מקנאה)

יום ראשון, 20 במאי 2012

כמו שעון שיווצרי

מה לא נאמר על שוויץ? היא נראית כמו גלויה, יש לה שוקולדים הורסים, גבינות משובחות, אנשים מנומסים ושעונים שמדייקים "כמו שעון שיווצרי". אפילו הרצל ייסד בה את מדינת היהודים..
בכל שנה מתקיימת בבזל תערוכת השעונים הגדולה בעולם. מגיעים לשם נציגי החברות מכל רחבי העולם ומציגים את החידושים שלהם בתחום השעונים לשנה הבאה. ובגלל ששעונים משמשים אצלי כתכשיט וממש לא ככלי לעמידה בזמנים, הגעתי לחנות של 'אימפרס' בקניון רמת אביב, להתעכן מה חדש ומה עוד יחודש.
'אימפרס', אם משום מה אתם עדיין לא מכירים, היא רשת שמייבאת המון המון מותגי שעונים כמו Breguet, Blancpain, Hublot, Omega, Longines, Tissot, Gucci, ck, Kenneth Cole, Obaku, TW Steel ועוד.


הנה סקירה של כמה מהדגמים לנשים שהכי מצאו חן בעיניי...



  OBAKO

מותג שעונים ידידותי לסביבה, שהעיצובים שלו מושפעים המון מהסגנון היפני הנקי. הקולקצייה החדשה אותה הציג המותג מאופיינת בעיקר בצבע הקרם שמשתלב בדגמים המעגליים, כשגוף השעון הוא בגוון כסוף ועשוי מפלדת אל חלד.




הדגם החדש אותו הציגה החברה נקרא V149, והוא מאופיין במעיין צלחת לבנה שהשראתה מגיעה אפקט הזן המרגיע של התבוננות בעיגולים לבנים המקיפים אחד את השני. 

נכון מהמם?

LadyMatic OMEGA

יווו איך שאני רוצה את השעון הזה! מדובר בשעון עם מנגנון Co-Axial 8520, עם שיבוץ נדיב של יהלומים בסקאלת השעון.

השעון מוסמך כרונומטר , Power reserve של 50 שעות (כלומר-כאשר לא עונדים את השעון, המנגנון ימשיך לעבוד 50 שעות נוספות עד שייעצר). במנגנון משולב קפיץ הסיליקון שנקרא "Si 14" שמשפר את המנגנון ובכך ניתן לשעון זה 4 שנות אחריות. הוא עשוי מפלדת אל חלד, קוטרו  34 מ"מ והוא עמיד במים עד 10 באר. 
ועכשיו לחלק המעניין באמת- השעון משולב בטבעת קרמיקה לבנה שמשתלבת בין קופסאת השעון הדקורטיבית.
סקאלת השעון משובצת ב-184 יהלומים שמהווים 1.04 קרט. לוח השעון עשוי מאם הפנינה בצבע לבן והלוח משובץ ב11 יהלומים שמהווים 0.12 קרט. גם כתר השעון משובץ ביהלום אחד שמהווה 0.08 קרט. מה ששמעתם!!!
זכוכית השעון עשויה מספיר קריסטל במיוחד נגד שריטות וכך גם המכסה האחורי של השעון שקוף בכדי שיוכלו לראות את יופיו של המנגנון.

מחיר השעון (סתם שתדעו) הוא  82,570 ₪


Kenneth Cole 

המותג הניו יורקי המגניב יישר קו עם הטרנד השקוף באופנה ומציג קולקציה בצבעי בסיס המהווים קונטרסט מובהק האחד לשני, כשפרט לכיסוי על המנגנון עצמו, לוח השעון הינו שקוף לגמרי וחושף את עור העונד אותו. COOL!





Hublot

 כהמשך ישיר ובלתי ניתן לויכוח של הטרנד המנומר, השיק המותג את שעון Big Bang Leopard . גוף השעון משובץ ב-48 אבני ציטרין . על לוח השעון משובצים שמונה יהלומים צהובים על גבי הרקע המנומר המקיף את מנגנון הכרונו האוטומטי של השעון.

  
והמחיר בהתאם:  211,810 ₪

GUCCI

קולקציה חדשה לנשים תחת השם  G-GUCCIשעונים בגווני זהב ובשני גדלים שונים(קוטר 24 מ"מ ו-32 מ"מ) ,  שעוצבו על ידי מנהלת הקריאייטיב של המותג, פרידה ג'יאניני, השומרים על צורתם הייחודית ומשלבים את האות G בדיסקרטיות הנסתרת לעין בלתי מזוינת.
בגרסה העשויה PVD זהב-צהוב, לוח השעון מגיע בגוון חום עם הברשה בצורת קרני השמש עם אינדקסים דקים,

בעוד שלגרסת הזהב-ורוד לוח השעון מגיע בצבע שחור עם אינדקסים מינימליים להדגשת שלושת היהלומים המשובצים בשעות 12, 6 ו-9.  כמו גוף השעון, גם רצועת השעון עשויה מנירוסטה המצופה PVD בצבע תואם. זו, מורכבת מחוליות טרפזיות השזורות זו בזו, ונסגרת סביב פרק היד באבזם תכשיטים קלאסי.

  ck 

שעון המעוצב בצורת הטיפה, עם צמיד דק ונשי. גוף השעון והרצועה, כיחידה אחת, עשויים מנירוסטה מלוטשת או ב-PVD מוזהב ומלוטש.  

אופציית הנירוסטה המלוטשת מגיעה עם לוח שעון כסוף או שחור, בעוד האופציה המוזהבת מגיעה עם לוח כסוף בלבד. השעון מוצע בשני גדלים שונים, אשר כל אחד מהם נפתח בצורה קלילה על ידי דחיפה עדינה של צמיד השעון. כמו כן, השעון עמיד במים עד 30 מטר עומק.

 BCBG- מקס עזריה

גולת הכותרת, אם תשאלו אותי- BCBGMAXAZRIA נחשב לאחד המותגים היוקרתיים והפופולאריים בארה"ב ובעולם, ומציע מגוון רחב של שעונים מעוצבים ומגוון פריטי אופנה לנשים כגון: ביגוד,נעליים, תיקים, חגורות ועוד.
הפירוש מאחורי הביטוי הצרפתי BCBG  (Bon Chic, Bon Genre ) הינו "סגנון טוב, יחס טוב", המותג המפורסם בעולם של מקס עזריה מגלם גם התחכום האירופי  וגם את הרוח האמריקאית.
השעונים מאופיינים באלמנטים אייקוניים כמו לוגו הפרפר ואבזם הBCBG, לוגו החברה ימוקם תמיד בעדינות ולא ראוותנות, עיצוביי השעונים נשיים במיוחד ובעלי צורות ייחודיות, וצבעוניות השעונים ענפה, אך עם דגש רב לצבע הלבן.




 נו, מצאתם משהו??

מקווה שעזרתי. תהנו..



יום רביעי, 16 במאי 2012

פרטי אופנה יד שניה של גליתה

אני מודה שיש לי בעייה קלה עם בגדים יד שניה. אני אוהבת מאוד לראות אותם על אחרות, יש בזה המון המון סטייל ותמיד בחנויות ובמכירות של פריטים יש שניה מוצאים את הדברים הכי מיוחדים והכי שווים. למרות שאני מנסה כבר שנים, אני לא מצליחה להתגבר על הבעייה שלי עם לבישת בגדים שלבשה פעם מישהי אחרת (אפילו שהם עברו ניקויים, מריחים טוב ומגוהצים למשעי). יש לי פשוט בעייה עם זה..
כשהוזמנתי למכירת פריטי יד שניה של גליתה, התלבטתי בהתחלה. סמס שהבהיר לי שאני מפספסת בגדול ומחשבה שאולי, אם אראה בכל זאת משהו שימצא חן בעיניי מאוד מאוד, לא אוכל להתאפק ואתגבר על העניין הזה שלי, הביא אותי בבוקר שישי אל המכירה השמשית והמענגת.
באמת היו שם פריטים מהממים- שמלות, חצאיות, גופיות, מכנסיים, ג'ינסים ותיקים. כולם פריטי מותגים ומעצבים יד שנייה, בטווח מחירים של 20-80 ש"ח לפריט.
מיד כשנכנסתי נדלקתי על תיק קטן ועגול, עשוי מראטן חום, הנחתי עליו את ידי ולא נתתי לאף אחד אפילו לפזול לעברו.
בהמשך השתעשעתי עם פריטים נוספים מהממים, דרכם ניסיתי למצוא בי את התעוזה ללבוש, אך ללא הצלחה (למרות שחלק מהם מדדתי, פשוט לא הצלחתי להתאפק..)

רואים את התיק?
 אבל אם אתם לא מופרעים כמוני בקטע הזה, מחפשים דברים מגניבים באמת שאין לכל עם ישראל, אתם מוזמנים לעקוב אחרי גליתה בפייסבוק ולראות מתי המכירות הבאות שלה.

הקרובה, אגב, תתקיים ביום שישי הזה בכפר סבא. הנה ההזמנה (אל תשכחו להגיד שיערית שלחה אתכם):
בהצלחה!

יום ראשון, 13 במאי 2012

חטא עגל הזהב

כשהייתי בתיכון אהבתי תנ"ך. אולי בגלל שהיתה לנו מורה שהציגה הכל בצורה סיפורית ואולי בגלל שהסיפורים באמת עניינו אותי.. אחד הסיפורים שתמיד אהבתי לשמוע היה הסיפור על חטא עגל הזהב. אם אתם לא זוכרים את הסיפור, אזכיר לכם רק שכשמשה רבנו עלה להביא את לוחות הברית מהר סיני, החליטו אנשי העם לבנות לכבודו פסל ענק, מכל תכשיטי הזהב שהיו עליהם. אלוהים כמובן כעס מאוד, משה הפיל ושבר את לוחות הברית והשאר היסטוריה..
עד היום, אני באמת לא מצליחה להבין למה אלוהים כעס כל כך. הרי אם מישהו היה מוכן להקריב עבורי את כל זהבו הייתי מאושרת (ואולי זו ההוכחה הניצחת לכך שאני לא אלוהים). ובכל זאת, לקראת שבועות, חג מתן תורה, החלטתי לפרגן לצבע השנוי במחלוקת אידיאולוגית, האהוב כל כך עליי (ולא רק תכשיטים).
אז הנה פריטי עגל הזהב שלי:
גולברי 


לוצ'י

לוצ'י

אימפרס


הוויאנס

מעצבת התכשיטים שירי אודיז

לואי ויטון (היסטרררייי)

לוריאל פריז

לוריאל פריז

מדוזה

סווטש
לאונג'ין

 עשיתי לכם חשק? אני מקווה שכן.. לי כבר יש

חטא עגל הזהב שמח..