יום רביעי, 27 ביוני 2012

יומולדת 75 ל Ray Ban

כשמותג משקפי שמש, שהחל את דרכו כפריט מלחמתי לחיילי ארצות הברית והפך להיות אחד מסמלי האופנה המוכרים בעולם, חוגג יומולדת 75, אני לא יכולה לוותר על החגיגה.
מותג משקפי השמש Ray Ban חוגג ממש בימים אלו את שנתו ה 75. תחשבו על זה- מותג אמריקאי שנולד בשנת 1937, כדי לתת מענה לצרכי החיילים האמריקאים ובאמת הפך להיות סמל סטטוס.
אין סלבס הוליוודי שלא מתהדר בזוג וכמובן- אין מישהו שאין לו לפחות זוג אחד של ריי באן במגירת משקפי השמש.

העובדה, בעיניי, שהמותג מצליח לאורך כל כך הרבה שנים, נעוצה בכך שהוא לא מפסיק לחדש. הוא יודע לזהות טרנדים כמו משקפי הטייסים, משקפי הבטלנים ועוד ולהפוך אותם למיינסטרים. ככה הופכים לאגדה בעיניי.

לא רק אני חוגגת למותג יומולדת. גם רשת משקפי השמש 'אירוקה', שבאמת עברה שינוי חיובי בשנים האחרונות, החליטה לפנק במתנת יומולדת את המותג (ואותנו) ופתחה, למשך חודש בלבד, 11 חנויות פופ אפ של המותג, בתוך הסניפים שלה.
מיני החנויות מעוצבות באדום, כמו לוגו המותג, ובכל חנות כזו יש 200 דגמים שונים למבוגרים ולילדים של המותג.


200 הדגמים מחולקים לשבע קבוצות, על פי הטרנדים שמסמלים כל כך את המותג:



Aviator Collection - משקפי טייסים

אולי הביטוי והדגם המסמל ביותר את ריי באן. אותם משקפי טייסים שהרקיעו שחקים עם טום קרוז ב"אהבה בשחקים". אותם אלו בדיוק שהיו הראשונות שהומצאו בשנת 1937, כדי למנוע את סנוור השמש לטייסים של כוחות ארה"ב. 


 Ray Ban Wayfarer Rare Prints Collection- מהדורת הדפסים נדירים

משקפי השמש, המכונים משקפי 'הבטלנים' שכיכבו בסרט "האחים בלוז" ולאורך כל שנות ה- 80. לצד משקפי הבטלנים הקלאסיות, יש משקפי בטלנים בהדפסים מגניבים וצבעוניות מדליקה ויש אפילו דגמים שהוקדשו לאולימפיאדה.


Clubmaster Collection - משקפי רטרו

כשמותג חוגג 75 שנה, הוא חייב להתרפק על העבר. הקולקצייה הזו הינה למעשה קולקצייה של משקפיים בסגנון רטרו, המיוחס לשנות ה 70 וכוללים שילובי צבעים מיוחדים ושילובי מסגרות דומיננטיות וצבעוניות עם עדשות חלקות.


Collection Cats- המראה החתולי

עוד דגם שכיכב בהוליווד וסחף אחריו טרנד אופנתי שלם. משקפיים חתוליות שכיכבו בסדרה הגאונית "מאד מן", שעלילתה מתרחשת בשנות ה 50 וה 70. 


Round Collection -  קולקציית משקפיים עגולים

זה הטרנד הכי חדש והכי מגניב בעיניי. מדובר במשקפי שמש עגולים, בסגנון ג'ון לנון. המשקפיים, שכבר כונו בפי חבריי הפאשניסטים 'הדבר הכי הורס' מגיעים עם מסגרת צבעונית עשוייה ממתכת או מעור אמיתי (העור יותר הורס בעיניי) והעדשות צבעוניות ומגניבות. הכי היפי שיק!

הקטן גונב את משקפי ג'ון לנון לא'..


Ray Ban Kids - קולקציית ילדים

אני חולה, אבל ממש, על ילדים בסטייל. ולכן לא יכולתי שלא לרכוש לקטן שלי משקפי שמש של ריי באן. הן נראות בדיוק כמו של הגדולים, רק בקטן ואין מאושר מהקטן שלי וממני.


טווח מחירים: 249-877 ₪


רשימת חנויות הפופ - אפ ברחבי הארץ:

  1. קריון בקריית ביאליק.
  2. קניון חיפה
  3. דיזינגוף סנטר
  4. קניון רמת אביב
  5. קניון הזהב, ראשון לציון
  6. קניון מול הים, אילת.
  7. קניון ממילא, ירושלים.
  8. קניון עזריאלי, תל אביב.
  9. קניון איילון, רמת גן.
  10.  קניון הנגב, באר שבע.
  11. טיילת רויאל ביץ', אילת. 


אחלה יומולדת, לא?
מזל טוב ריי באן! עד 120 לפחות..

יום שלישי, 19 ביוני 2012

הצצה ראשונה ובלעדית

איזה כיף להיות ראשונה.. אז מה אם הקיץ אפילו לא בשיאו? באיטליה כבר עומלים על קולקציות החורף וקיבלתי הצצה בלעדית לקולקציית הנעליים ההיסטרית!!!! של המותג Greymer האיטלקי ופשוט לא יכולתי להתאפק..


הקולקצייה לסתיו / חורף 2012-2013 נקראית "אובייקט של תשוקה" והיא למעשה אוסף של מצבי רוח. 
בקולקצייה יש המון משחקי צבעים מהממים ומתוחכמים ולצד גוונים חמים, עור וצבעי חלודה שולבו גוונים קרים של שיש ופלפל. 

מבחינת עיצובי הנעליים עצמם- יש נעליים ומגפיים בסגנון קלאסי, כמו מגפיים באורך קרסול בשילוב פרווה עם סוליות צבאיות, מוקסינים אופנתיים שנעשו באמצעות חומרים מזוקקים ושולבו בהם ניגודים של תפרים, עור, זמש ונעלי קרסול עם נגיעות מתכת. ועוד המון..

הורס!! בא לי את כל הקולקצייה עכשיו אצלי. עכשיו!!

קבלו כמה תמונות (תמונות נוספות אשמור לעצמי, תסתקרנו, מה יש?)








והנה הצצה ממש קטנה למגפיים של החורף האמיתי:



לא יודעת מה איתכם, אני התמוטטתי תוך כדי כתיבת שורות אלו..

תקנאו ותהנו



יום ראשון, 17 ביוני 2012

רגליים קרות

חם בחוץ. הטמפרטורות נוסקות ועוד לא דיברתי בכלל על אחוזי הלחות. בימים חמים שכאלו (שמישהו יחזיר לי כבר את החורף), כל מה שאני רוצה זה ללכת יחפה במזגן.
מה לעשות שלפעמים צריך לצאת מהבית? אל התופת שבחוץ? בדרך כלל אני משתדלת לנעול כפכפים או סנדלים, אבל בשבת למשל יצאנו לטיול והתבקשתי להביא נעלי הליכה.
נעלי הליכה? בחום הזה? עם גרביים? ולהזיע בכף הרגל? אמאאאאאאאא
מזל שהחלטתי לנסות את זוג הנעליים החדש של 'גלה גלה' שקיבלתי.
חוץ מהעובדה שהנעליים צבעוניות, מגניבות וטרנדיות (כמו שאני אוהבת), הן קלות להפליא ו-לא מזיעות!!
נשבעת לכם. הרגל לא מזיעה בפנים. אפשר לנעול אותם עם או בלי גרביים (אני בכל זאת גרבתי) והם מנדפות לחות עד פי 3 מנעל רגילה.




הנעליים האלו, שמזכירות בצורתן החיצונית סניקרס, מגיעות לכאן מצרפת והן בהחלט המרעננות הרשמיות של החום הזה. חוץ מזה שאפשר לכבס אותן, כך שהן מושלמות לטיולים, במיוחד כאלו שכוללים נחלים ובוץ.

המחירים שלהם סבירים לחלוטין: 160-190 ש"ח לנעלי ילדים, ו- 200-280 ש"ח לנעלי מבוגרים.

ניתן לרכוש באתר החברה

ממליצה!

יום ראשון, 10 ביוני 2012

על גאווה ודעה קדומה

השבוע מצויין שבוע הגאווה בישראל, שכולל אירועי גאווה רבים שהעירי ביניהם היה מצעד הגאווה השנתי והססגוני שהתקיים ביום שישי ברחבי תל אביב.
רבים מחבריי הטובים משתייכים לקהילה הגאה ולעיתים קרובות יוצא לי לשמוע את הלבטים/ הפחדים/ החלומות והקשיים שבלהיות שונה, אהוב ומוכר ככל שתהיה. וככל שאני שומעת יותר, אני גאה בהם יותר, על שבחרו להיות הם ולא להעמיד פנים. על שבחרו ללכת עם מי שהם ולא להסתתר מאחורי מסכות. על שבחרו לעמוד באומץ מול עצמם, מול המשפחה והחברים הקקרובים ולהצהיר על גאוותם. אני גאה בהם על מי שהם.
ואמנם אנחנו לא המדינה הכי נאורה שיש ויש לנו עוד המון מה לשפר כדי שגם הם ייחשבו אזרחים מן השורה ואנשים כאן יפסיקו להכנס להם לחדר המיטות ועל פי זה לשפוט אם הם אזרחים סוג א' או אזרחים סוג ב', אבל אני גם קצת גאה במדינה שלנו על ההתקדמות בנושא, כי גם אם ההתקדמות איטית מידי, היא עדיין התקדמות.

דגל הגאווה
אז למרות שאני סטרייטית גאה, בכל שנה אני מביעה הזדהות. באה לתמוך ובדרכי הקטנה מאוד להראות להם כמה שאני גאה בהם.
גם השנה, לאות הזדהות ריכזתי מספר פריטים בצבעי דגל הגאווה הססגוני, וגם הוכחתי הזדהות אישית:
מארק פישר

שעון של סטאמפ- מהדורה מיוחדת למצעד

ICE CUBE

ICE CUBE

אוקלי

טיסו

VANS

GAP


נעלי COBRA
FOREVER21
והנה קולאז' תמונות שמישהו העלה בפייסבוק וזה היה כל כך מגניב בעיניי, שהייתי חייבת להעלות אותה כאן- המלכה האם לובשת שמלות בצבעי הגאווה במגוון אירועים:


וכדי להזדהות ממש בעצמי, כמו שציינתי החלטתי השנה לשחק עם הלקים ולצבוע את הציפורניים בצבעי הדגל.

נכון לויאלי? הנה הלקים שהשתמשתי בהם:

הסגול- מלונדון של חברת GLO BABY GLO!
הכחול- של China glaze
הירוק- של קרליין
הצהוב- של Alessandro  (עוד תשמעו על המותג בהמשך)
הכתום- של CHIC
והאדום- של OPI



יום חמישי, 7 ביוני 2012

מאש אפ אופנתי

ב 1.6 נפתחה ברומא תערוכה ייחודית ומדליקה במיוחד, שחשבתי שיעניין אתכם לשמוע עליה.
מדובר בתערוכה הנקראת "מאש אפ" של הצלם אנטוניו ברלה בשיתוף מעצבת האופנה ג'יירמו מאריטו והמנהל האמנותי לוק קוסנזה.
שם התעורכה מעיד על אופייה- מאש אפ הוא ביוטי הלוקח מעולם המוסיקה ומשתמשים בו על מנת לתאר יצירה מוסיקלית המורכבת מחלקי שירים או קטעים שונים.
התרגום הפשטני של הביטוי הוא למעשה לפרק משהו קיים ומחלקיו ליצור משהו חדש. וזו גם מטרת התערוכה.
התערוכה אגב, מוצגת במרכז התרבותי וההיסטורי- 'רומא קפיטל' ואצר אותה סטפנו דומינאלה.

מה שמאפיין את התמונות הוא השילוב "המאש אפ" בין דגמי האופנה של גיימרו, שמעצבת בגדים עם אמירה והתרסה, לבין התצלומים עם טכניקת התאורה המיוחדת של אנטוניו ברלה. לוק הוא זה שלקח הכל וביד אמנותית משרטט את העולם העכשווי מבעד לעיני המתבונן. כל תמונה מלווה בציטוטים, הקבלות נועזות מתרבויות שונות ואמירות מתריסות.


את התמונה הזו מתחשק לי בחדר השינה..



התערוכה כוללת 50 תצלומים ויש המון אירועים ומפגשים בכל ימי התערוכה, שאתם יכולים להתעדכן עליהם באתר: www.museodiromaintrastevere.it

אז אם אתם באיזור- ממליצה לכם לקפוץ בכייף ולשלוח לי משם רשמים..

יום ראשון, 3 ביוני 2012

אלברטו גוורדיני מתכונן לאולימפיאדה

אני מכורה לאולימפיאדה. אני מודה! בכל ארבע שנים, למשך חודש, אני צמודה אל המסך וצופה בשקיקה בתחרויות המהממות האלו ובספורטאים מלאי הסטייל. אני אוהבת גם את הקרנבלים שמסביב לאירוע הספורט הגדול בעולם- חודשים לפני יוצאות קולקציות במהדורות מוגבלות, סרטים, תוכניות והמון פעילויות אקטואליות.
בטח עוד תשמעו ממני הרבה על האולימפיאדה והשלכותיה על חיי, אבל אני רוצה להתחיל דווקא בקולקציית נעלי הסניקרס לנשים וגברים של המותג האיטלקי אלברטו גוורדיני.
הקולקצייה, שהוצאה למכירה מה-28.5, כמובן במהדורה מוגבלת, מציגה סניקרס הורסות, שעל כולן איורים בעבודת יד של אלמנטים אולימפיים.
תראו איזה מעלף ותגידו לי שאתם לא מתמוטטים:









נכון שבא לכם גם?

את הנעליים, אגב, אפשר לרכוש רק דרך החנות האינטרנטית שלו: http://store.albertoguardiani.com

בהצלחה..

בול עליי!

כשהייתי קטנה, היה לי אוסף בולים. הייתי אוספת, קונה, מחליפה ועושה הכל כדי שאלבום הבולים שלי יהיה מושלם. עד היום אמא שלי שומרת לי אותו, למקרה שיתחשק לי לחזור לתחביב הזה..
האמת היא ששנים לא חשבתי על בולים (חוץ משליחת מכתבים כמובן), עד שענדתי על פרק כף היד שלי את השעון של המותג  הגרמני S.T.A.M.P.S!

מדובר שקולקצייה ענקית של שעונים, שמה שמייחד אותה הוא כמובן לוח השעון המעוצב כבול. ממש בול, משונן כזה, לא בתוך מסגרת. השעון עצמו דק מאוד ועוביו רק 9 מ"מ ויש מאות דגמים של בולים, כולל בולים חדשים על פי צווי האופנה או אירוע מסויים ומאות דגמים של רצועות מסוגים שונים וכל אחד יכול לעשות לעצמו מיקס&מאץ'.

תראו איזה הורסים הבולים:
את זה אני בחרתי..











ותראו כמה דוגמאות עם רצועות:



נו, נכון שזו בול אני?? הורס לא?
אגב, מחירי השעונים נעים בין 220-260 ש"ח (מה שמאפשר לרכוש כמה..)


להשיג בחנויות המובחרות ברחבי הארץ לבירור החנות הקרובה: 08-6731083 או 052-3499539