יום שני, 24 בספטמבר 2012

הקשר שלי עם ויקטוריה סיקרט

לפני חמש שנים בערך, חבר חזר מניו יורק והביא לי במתנה שקית ורודה עטופה בסרט. בשקית נחו להם קרם גוף, בושם, מי גוף, חמאת גוף ועוד כל מיני הפתעות קטנות. "נראה אותך לא מתאהבת בויקטוריה", הוא אמר. אמר וצדק!



מאז אותה מתנה, בכל פעם שהוא או מישהו אחר מחבריי היה טס לתפוח הגדול, הייתי מבקשת משלוח. מעבר לריחות של המוצרים ולאקססוריז הכי מגניבים שלה, יש משהו במותג הזה 'ויקטויה סיקרט' שמרגיש לי מאוד חו"ל. מאוד ניו יורק. ועבורי, המוצרים של ויקטוריה סיקרט תמיד יזכירו לי את אותו חבר.

ואז.. הגיע ההודעה על פתיחת סניף של ויקטוריה סיקרט בארץ. איזה כיף!!! חיכיתי וציפיתי ובסוף זה הגיע.
בשבוע שעבר נפתחו בנתב"ג (אמרתי לכם הרגשה של חו"ל) 2 חנויות של המותג. חנות אחת בדיוטי פרי וחנות אחת במתחם שחקים.



החנות היא סוג של לונה פארק קטן לאוהבי המותג. היא מעוצבת בגוונים של שחור, ורוד וזהב ויש בה מדפים על גבי מדפים עמוסי קרמים, בשמים, תכשיטים, תיקים, ארנקים, תחתונים ומה לא.














בשלב הזה אין כאן את החזיות המדוברות (וגם לא תצוגות עם כנפיים), אבל זה רק נותן לי למה לחכות..

בכניסה לחנות יש אפילו "בר טסטרים" שבו אפשר להתנסות ב 20 סוגים שונים של ניחוחות.

חלק מקולקציית האקססוריז, בעיקר דברים רלוונטים לנסיעות כמו טרולים, תיקים נפתחים, תיקי לפטופ, נרתיקי אייפד ועוד, עוצבה בלעדית עבור קונספט Beauty & Accessories ואי אפשר להשיג אותה בארה"ב.


חגיגה. לעיניים.
אם אתם טסים- תעשו טובה ותביאו לי ויקטוריה מהדיוטי, טוב?
את התיק הזה למשל..


טיסה נעימה :-)

יום חמישי, 20 בספטמבר 2012

Jewish style


תכף יום כיפור ואם יש משהו שהכי מסמל בעיניי את יום כיפור זה הים הלבן של האנשים. בערב- מאות ילדים עם אופניים וביום שלמחורת המוני אנשים, דתיים וגם לא, לבושים לבן.
כשהייתי קטנה, היינו מתארחים ביום כיפור בבית של סבא וסבתא שלי במושב. המושב הוא מושב דתי ואני זוכרת את הכביש הצר מתמלא בגברים עם טליטות לבנות עליהם.
התמונה הזו לא משם, אבל זו הרוח..
תאמינו לי, דתיים או לא. זה מראה מרשים!

עובדה. מסתבר שלא רק אותי הרשים המראה הזה ומעצבים רבים מהעולם עיצבו במשך עשרות שנים, ועדיין מעצבים, פריטים בהשראת סמלי היהדות הבוהקים. ברשותכם אדלג על כל פריטי המגן דוד ואביא לכם כאן את המיוחדים בעיניי באמת:

אתחיל בהפקת האופנה שפורסמה במגזין MODA שכולה בהשראת הלבוש היהודי האורתודוכסי:


ההפקה פורסמה בגליון האביב של המגזין וכללה מאמר בנושא "האורתודוכס בהתפשטות" שעצבן לא מעט יהודים (אורתודוכסיים כמובן) בעולם כולו. בכל אופן, בעיניי, ההפקה מהממת..

ואחרי הההפקה- תראו את השכמיות ההורסות!! האלו. כולן בהשראת הטלית המקראית :

אלכסנדר וואנג

רוצה!

 Band of Outsiders

ותראו את שמלות החוף והבית האלו מבית המותג Lemlem:


אפילו על הפרנזים לא וויתרו.. הורס!
ואם חשקה נפשכם להתעטף בטלית גם לאחר האמבטיה, תראו את המגבת הזו של מעצב הטקסטיל אנטוליאון:

נכון מושלמת?
ואחרי ששאבנו ניחוחות יהדות מהעולם. הנה כמה דברים בהשראת אותם הסמלים שתוכלו למצוא כאן בארץ:

ראשית, תראו את זר הבלונים המקסים הזה. במקור הוא זר שמיועד לברי מצווה, אבל אם אתם בעיניין של להכניס אווירה לבית, עם קצת הומור וכיף, זה מקסים בעיניי. הזר עוצב על ידי 'זינגר בלונים' בניהולה של ציפי מור ובן זוגה.

זינגר בלונים, 120 ש"ח ליחידה, 0506794339
ותראו עוד משהו מדליק. בכלל מדליק, אבל רלוונטי גם לנושא הזה- מגנט ענקי למקרר שעוצב בהשראת ספריית ספרי קודש, שאפשר למצוא ב'ממגנטת' שבשנקין. המחיר נע בין 270-380 ש"ח ואפשר לעשות כזה אפילו לדלת של ממ"ד ולדלת פלדלת. הורס.

ממגנטת, שינקין 57, תל אביב


מפתיע, אבל כמעט ולא מצאתי מעצבים ישראלים שעיצבו משהו בהשראת טלית, תפילין או סמל יהודי אחר שהוא לא מגן דוד או חמסה. הנה השניים היחידים שמצאתי, שגם היו די בערך:

חולצה בהשראת בגדי הכהן הגדול שתוכלו למצוא ב"בית בנמל":

בית בנמל, 700 ש"ח
בבוטיק המעצבים בדיזינגוף סנטר ,תמצאו את העגילים המקסימים האלו, של המעצבת רוית מהלל, בהשראת כתבי הקודש העתיקים:

רוית מהלל לבוטיק המעצבים, 89 ש"ח
נכון מעורר השראה?
והייתי חייבת לסיים את הפוסט הזה בקצת הומור. הנה שיר הסטייל היהודי שרץ ברשת. נו, אז צוחקים עלינו, אז מה? אותי זה הצחיק..
Jewish style

תהנו :-)


יום שישי, 14 בספטמבר 2012

סיכום השנה האישי שלי..


הבלוג הראשון שפתחתי היה בסלונה ומטרתו הייתה לשמש מעין "יומן איש". כזה שהוא קצת אישי, מגלה כל פעם קצת, אבל גם עם ערך מוסף למי שקורא אותו. והוא באמת הגשים את מטרתו. עם הזמן, פתחתי בלוגים נוספים והכתיבה הזו הפכה להיות חלק בלתי נפרד ממני. כבר שנתיים שאני כותבת, גודלת ומתרחבת בכל שנה עוד ועוד.
השנה שחלפה הייתה שנה עמוסה עבורי, בכל המישורים.
במישור האישי זו היתה שנה של המון תובנות מצד אחד והמון ציוני דרך מצד שני: הקטן שלי עלה לכתה א', חברה טובה שלי איבדה את אחותה וגרמה לי להבין כמה החיים קצרים, התפייסתי עם חבר ותיק אחרי שנתיים של נתק ושוב התנתקנו (הפעם מהמקום הנכון), התבגרתי והבנתי המון דברים עליי ועל האנשים שמקיפים אותי. 
במישור המקצועי זו הייתה שנה מפותלת עם המון ירידות ועליות, חוסר ודאות וחיפוש, אך עם זאת, זו הייתה שנה עם המון הספק, הנאה וגם כאן- תובנות לגבי הדרכים בהם הלכתי והנתיבים בהם אני בוחרת ללכת בשנה שתבוא. הבנתי שאני הרבה יותר טובה בתחומי ממה שאני עצמי חשבתי ושאם אני רוצה משהו- אפילו השמיים הם לא בטוח הגבול. 
ובמישור של הבלוג, שהוא איפשהו בין האישי למקצועי, זו הייתה שנה מוצלחת במיוחד. התרחבתי לארבעה בלוגים שונים, כתבתי 541 פוסטים, מאות אלפי אנשים שקוראים את הגיגיי, אלפי מוצרים חדשים בהם התנסיתי, מאות אירועים והמון המון אנשים שלולא הבלוג, לעולם כנראה לא הייתי מכירה. מצחיק לומר, אבל האנשים "הוירטואלים" האלו (לרוב) נכנסו לי ללב והפכו להיות חלק מחיי- יחצנ"ים, בלוגרים אחרים, חברי פייסבוק ועולם חדש ושלם של אנשים. ועל כך תודה!
בשנה הזו היו כמה פוסטים שהשאירו בי חותם חזק במיוחד- חלקם מרגשים, חלקם חשופים וחלקם פשוט עם המלצות למוצרים שהפכו גם הם להיות חלק מחיי. אז לסיכום השנה שחלפה ולקראת פתיחת השנה החדשה, ריכזתי את כולם. מכל הבלוגים. כי זו השנה שהייתה:
הכי מרגש:
את הפוסט הזה כתבתי בבלוג שלי בתפוז ב 14 לאוקטובר 2011. הוזמנתי לקחת חלק בפרוייקט מטעם 'רב בריח' למען האגודה למלחמה בסרטן. כשהצטרפתי לפרוייקט, וגם כשכתבתי את הפוסט, עמדה מול עיניי כל הזמן ג', אחותה של ש', החברה הכי טובה שלי. ג' נלחמה במלחמת הסרטן וחודש לאחר הפרוייקט הזה, בנובמבר, היא הלכה לעולמה. בת 37, מותירה אחריה בעל ושני ילדים קטנים. 
מאז, בכל פעם שהיא עוברת במחשבתי, עולה לי הפוסט הזה לראש. יהי זכרה ברוך ואני מאחלת לכל אלו שעדיין נלחמים שהשנה הבאה תהיה עבורם שנה של נצחון ובריאות!
הכי מפרגנים:
הפוסט הזה נכתב בבלוג 'פשוטה' שלי והוא פרגון נטו ליניב קצב. מעצב השיער שהפך כבר מזמן לחבר, שבלעדיו השיער שלי היה עדיין בגוונים שונים של אדום, חסר ברק ובטח שחסר צורה. תמיד יש לו מקום בשבילי. הוא תמיד מזכיר לי שאני סוג של פרזנטורית שלו ולא נותן לי להסתובב מוזנחת ברחובות. אז זה פוסט תודה. נטו תודה. למעצב השיער והמאפר המוכשר הזה שחלק גדול ממי שאני עכשיו (ואתם יודעים כמה שיער דרמטי בשבילי) שייך לו. 
הפוסט הזה הוא פוסט הצדעה. הצדעה לאשה, ספק ילדה, אמיצה מעין כמותה. גאלה רחמילביץ'. אחת שהחליטה לשים פס על כל המוסכמות ולהבהיר לעולם שהעובדה שמישהי שוקלת 50 קילו לא הופכת אותה ליפה יותר ובטח לא לחכמה יותר או שווה יותר. הצדעה לסטייליסטית מוכשרת שכל הזמן חושבת איך עוד אפשר להשמיע את קולן של הנשים הגדולות בארץ- שאפו על העשייה המבורכת הזו ובהצלחה עם המיזם והמותג החשוב והחדשני הזה.

הכי פוסטים מפי הקטן:
זה אולי הפוסט שהכי צחקתי כשעבדתי עליו. הקטן שלי שיתף פעולה באופן מלא. הוא דגמן, ביים, הפיק והצחיק אותי עד דמעות באותו היום. לא שבדרך כלל הוא לא משתף פעולה. הוא משתף ועוד איך וכבר סולל את דרכו לעולם הבלוגים בעצמו. אבל בפוסט הזה זה היה משהו מיוחד. הוא לקח את זה כל כך ברצינות, תוך חיקויים של דוגמנים על מסלול התצוגה, אליהם הוא נחשף בסיבוביי איתי. היה מצחיק.
ביקור שני (וממש לא אחרון) במוזיאון המדע על שם בלומפילד בירושלים, הוליד את הפוסט הזה. אתם צריכים לראות את הקטן שם כדי להבין כמה פעמים אפשר להיות שם ולא להספיק. כששואלים אותי על מקום מושלם לילדים- אני מיד ממליצה עליו.
הכי גאווה:
את הפוסט הזה כתבתי הרבה לפני פתיחת האולימפיאדה בלונדון ואם עקבתם אחריי, אפילו קצת, הבנתם שלא הגזמתי והתכוונתי בו לכל מילה. אולימפיאדה עבורי היא באמת אירוע מרגש. סוג של וירוס שמשתלט עליי אחת לארבע שנים וחולף כעבור שלושה שבועות, אולי קצת יותר.. אולימפיאדת לונדון היוותה עבורי, ועבור הקטן שנדבק ממני בוירוס, חוויה עצמתית ומרגשת. השיאים, הכשלונות, התקוות, האכזבות והגאווה העצומה שחשתי בכל פעם שראיתי ספורטאי מהמשלחת שלנו מתחרה. גאווה שנמהלה בכעס על מדינת ישראל שזונחת את ספורטאיה ונזכרת בהם רק כשהם מביאים מדליות וכעס על כל אלו שמעיזים לבקר אותם. מאז האולימפיאדה הייתי כבר פעמיים נוספות במרכז 'החוויה האולימפית'. גם הקטן שלי כבר מבין שם את הדברים אחרת וההמלצה שלי על המקום בעינה עומדת.
את הפוסט הזה אני מקדישה לכל חבריי הגאים, בתקווה שהדרך שעשו עד עכשיו למען זכויותיהם תהיה רק יריית הפתיחה. הלוואי שיזכו לזכויות מלאות כמו כל אזרח במדינה הזו והלוואי שיתפסו כבר את הרוצח הנתעב שביצע את הרצח בבר הנוער. אוהבת אתכם חברים שלי וגאה בכם על מי שאתם.
הכי צבעוניים:
הפוסט הזה נכתב בבלוג הטיפוח החדש יחסית שלי בנענע. אהבתי אותו במיוחד כי בזמן שכתבתי אותו וצילמתי את התמונות נסכתי לחיי המון גוונים של צבע. בשם הפוסט, הרשתי לעצמי להשתולל עם צבעים, המצאות ובדיחות עצמיות על גבי הציפורניים, וזה הרי ייעודו של הלק, לא?
איפור רבותיי, איפור. איזה עולם קסום הוא עולם האיפור. כל כך הרבה דברים אפשר להוציא מאיפור- להסתיר פגמים, להדגיש את היופי ועם איפור נכון אפשר ממש לשנות בן אדם. 

הכי טעימים:
אחרי שכל מי שמכיר אותי, כולל אתם, קוראיי הנאמנים, הבין שאני שוקוהולית מוצהרת, שמנסה להגמל כבר שנים, הפוסט הזה הוא התגשמות חלומותיי- סדנת פיסול בשוקולד שעשיתי אצל השוקוליטרית המדהימה מיה שטרן. היה הכי כיף, הכי טעים, הכי יצירתי והכי הכי הגשמת חלום.
הפוסט הזה נכתב ממש לפני כמה ימים, אבל הוא בהחלט היווה סגירת מעגל עבורי. הביקור במפעל של קיורטוש היה מושחת ואת המתכון לעוגת הדבש שהכנו כבר חילקתי לכל חברותיי, שכבר התנסו והעבירו הלאה. הכי כיף סדנאות אפייה!
הכי יעילים:
העולם מלא בפתרונות חכמים. כאלו שעושים את החיים שלנו ליותר קלים. אני אוהבת פטנטים ואוהבת במיוחד פטנטים שהם בגדר "איך לא חשבו על זה קודם". זה פוסט שמרכז כמה יעילים במיוחד (שאפילו זכה לבחירת העורך בתפוז).
גם בתחום הטיפוח יש המון המצאות ופתרונות חכמים ויעילים. בפוסט הזה סקרתי את המובחרים שבהם מתחום הטיפוח..
הכי חו"ל:
בלוג האופנה שלי עושה לו שמות גם בחו"ל ואני מקבלת המון מיילים וחומרים מחברות אופנה שונות בעולם. המייל עם החומרים האלו ריגש אותי והחמיא לי במיוחד- שלח אותו אליי מנהל השיווק של המותג שכתב שהוא עוקב אחרי הבלוג בעזרת התרגום של גוגל והוא החליט לתת לי, כבר לפני הרבה זמן, הצצה ראשונה ממש לקולקציית חורף 2012. איזה כיף..
את המותג סאטי ביבו אני מכירה בזכות חבר שגר באיטליה והחליט שאני פשוט ימות עליו. הוא לא טעה. הרעיון מדליק, התיקים הורסים ואני בהחלט חוסכת כדי שיום אחד יהיה לי אחד כזה. הכי איטליה!
הכי שלי:
אני אוהבת לאפות ואני במיוחד אוהבת לאפות דברים יצירתיים, אבל פשוטים. הימים הכי יצירתיים שלי הם ימי ההולדת של הקטן. אז, הדמיון יכול להפליג ואפשר לשחק עם המון המון צבעים, חומרים וצורות. השנה הוא ביקש עוגת בריכה והפוסט הזה הוא התוצאה.
זהו,
היו עוד המון. באמת. המון מוצרים, מקומות, סרטים והצגות. יכולתי להכניס את כולם כאן לפוסט מסכם השנה הזה שלי, אבל הייתי חייבת לבחור. הלכתי, כמו בחיים בכלל, עם האינסטינקט הראשוני ואלו היו הפוסטים, מכל הבלוגים כולם, שכנראה השאירו את החותם הגדול ביותר.
מקווה שתהנו ואם לא ראיתם אותם עד עכשיו- זה הזמן. ומקווה שהשנה הבאה תהיה מלאה גם היא בפוסטים כייפים, מלאים בדברים יפים. החיים קצרים- עדיף להינות מהם מאשר להסתכל עליהם מהצד, לא?
שנה טובה יקיריי..

יום שני, 10 בספטמבר 2012

כמה קטנים, ככה גדולים..

יש לי פטיש לבגדי ילדים. זה כל כך מתוק, שאני פשוט לא יכולה להתעלם מהם. במיוחד היום, כשיש היצע כל כך רחב לילדים שמיישר קו עם כל הטרנדים הבולטים באופנת המבוגרים.
אז נכון שרחוק מאד היום (ואולי לא יגיע לעולם) שבו הילד שלי ילבש עניבת פפיון, אבל כשהוא לובש ג'ינס עם טי שירט טרנדי וחגורה הורסת- אני נמסה. גבר קטן שלי!!

אחד ממותגי הבגדים לילדים האהובים עליי הוא KEDS KIDS. מותג מתוק, בדים איכותיים ועיצובים מגניבים לפעוטות, בנים ובנות.
בימים אלו השיקה הרשת את קולקציית חורף 2012-2013 שכוללת המון פריטים מדליקים בהשראת קולקציות ה- Street, האורבן סיטי, חזרה לטבע והנוסטלגיה.

בקולקציית הפעוטות לבנים יש המון מכנסיים מדליקים, ממש "כמו של גדולים" בגזרות דגמ"ח, ג'ינסים קלאסיים, חיתוכים ואפילו סקיני. הכל מותאם כמובן לתינוקות ומגיע עם גומי נוח ללבישה. החולצות גם הן, מזכירות את הטרנדים ה"גבריים" ויש חולצות במראה שכבות, סריגים, חולצות מכופתרות ואריגים. מתוק להפליא!




בקולקציית הבייבי לבנות יש חצאיות פליסה, מכנסיים קצרים הנלבשים מעל גרביון, ג'ינסים וכמובן- המון המון שמלות מתנפנפות בשלל גזרות וצבעים.

מושלם!!




נכון שהם מתוקים להפליא...

קולקציית הבנים מתחלקת לכמה קבוצות בולטות. בכל אחת מהן פריטים מדליקים ו"חתיכיים", אך יחד עם זאת פרקטיים (שזה כידוע לכם מה שאני הכי אוהבת).
הקבוצה הראשונה היא קבוצת ה- COLORS שכוללת מכנסיים בצבעים חלקים לצד טי שרטים עם המון הדפסים וגרפיקות. הבדים נעימים למגע ואיכותיים על הגוף והצבעוניות מקסימה, שמחה וילדותית.


קבוצת LONDON ששואבת השראה ישירה מלונדון המהממת (אולי בעקבות האולימפיאדה ואולי במקרה..) וכוללת פריטים עם הדפסי הדגל הבריטי, פריטים באדום וכחול וג'ינסים בהשראת העיר הקסומה ולהקות הרוק שבה.



ויש עוד. המון המון ג'ינסים במלא טקסטורות, גזרות וייחודים, פריטים בסגנון נוסטלגי כמו דגמח"ים ומכנסי קורדרוי וקולקצייה "מחוייטת" יותר, לימי חג ואירועים רשמיים.



גם קולקציית הבנות מחולקת לקבוצות עיקריות וכוללת גם היא את קבוצת ה COLORS, לצד קבוצה שלמה של פריטים עם הדפס דמות סנופי המתוקה

גם כאן, בולטת קבוצת ה- URBAN WARE שמאופיינת בעיקר על ידי טוטאל לוקים של ג'ינסים- ג'קטים, מכנסיים וחולצות במגוון רחב מאוד של דגמים.




קבוצה דומיננטית נוספת היא ה- BACK TO NATURE שכוללת פריטים דמויי עור ודמויי זמש עם מוטיבים שההשראה אליהם מגיעה מהטבע כמו פרחים, נמרים ונשרים.

בקבוצת CLASSIC CHIC תמצאו פריטים שעוצבו בהשראת קוקו שאנל הקלאסית והמוקפדת.



והקבוצה הכי הורסת בעיניי לבנות היא ה- POP GLAM שכוללת המון פריטים בהשראת עולם הרוקנרול. בא לי גם כזה..


נכון מהמם?

ממליצה לכם בחום לקפוץ לאחת מחנויות הרשת לרכוש לקטנים שלכם קולקצייה שלמה מדליקה ומתוחכמת ולקנא שלכם אין (אלא אם אתם מידה 16)..

חג שמח!