יום שלישי, 13 בדצמבר 2011

חזרה לילדות

לפעמים ממש מתחשק לי לחזור להיות ילדה, או לפחות ללדת תינוקת קטנה ומתוקה ולהפוך אותה לילדה רוויית אקססוריז ושלל מוצרים ובגדים הורסים שיש לילדות קטנות.. עד אז, החלטתי שגם לי מותר לפעמים להרגיש קצת ילדה וכשאני במצ רוח ילדותי אני פשוט נכנסת לחנויות שמציעות מוצרים לגדולות- ילדות..

החנות הראשונה היא כמובן החנות המקסימה של 'הלו קיטי' בקניון גבעתיים.



זוהי חנות הבוטיק הראשונה של הלו קיטי, המותג המתוק מתוק הזה, שנפתחה בארץ (הגיע הזמן אחרי 50 שנה). החתולה המתוקה הזו, שנולדה ביפ ב 1960 הפכה על ידי חברת senrio לאימפריה שלמה של חנויות ומוצרים בדמותה..

כבר בכניסה לחנות אי אפשר להתעלם מנוכחותה של החתולה ותאמינו לי- גם אם אין לכם ילדות קטנות- תמצאו שם משהו בשבילכן..



במיוחד עכשיו, הגיעו לחנות מגוון רחב ביותר של מוצרים חורפיים שיעשו לכם חשק להשאר איתם מתחת לפוך- כריות פרווה, צעיפים, כוסות טמיות, נעלי בית, חלוקי אמבטיה, כובעים, כפפות, מטריות ומה לא..



לגדולות (כמוני) יש כיסויים לאייפון, לאייפד, תיקי נסיעה, ארנקים, תיקים ללפטופ ואפילו עגילים ושרשראות שלא יביישו אף פשינסטה..

אגב, שמתם לב שלקיטי אין פה? ככה תוכלו להבדיל בין מוצרים מזוייפים למקוריים..

החנות השנייה היא TOUS הספרדית, שפתחה גם היא חנות ראשונה בקניון עזריאלי.



המותג, שהפך את הדובי המתוק לאופנה השגורה בפי סלבריטאיות הולייוד מגיע לארץ ומציע מגוון רחב של פריטים מתוקים להפליא- שרשראות, טבעות, עגילים, תיקם, משקפי שמש ואפילו בשמים. גם מבחינת החומרים והמחירים ניתן למצוא טווח רחב של פריטים מפלסטיק לצד זהב אמיתי ויהלומים, כך שכל אחת יכולה לאמץ לעצמה דובי קטן..



החנות הראשונה ממוקמת כרגע בעזריאלי, בקומה השנייה סמוך לזארה, אבל ברשת מבטיחים כי בקרוב צפויות חנויות נוספות בכל הארץ..



תהנו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה