יום שבת, 10 במרץ 2012

חלומות של אופנה

חציית קווים היא לא רק מונח שמדבר בדרך כלל על עולם המשטרה והפשע.. אני מכירה רבים בתחום האופנה שעברו "לצד השני": מאפרים שהפכו למפתחי מוצרים, מעצבי שיער שהפכו למשווקי מוצרים לשיער וכמובן- סטייליסטים שהפכו למעצבי אופנה..
השבוע פגשתי עוד אחת כזו- נועה ירון.. את שמה אני מכירה כבר שנים. כסטייליסטית. עכשיו, גם היא החליטה למנף את הידע שלה, את התובנות שלה מהקהל שבחוץ ואת הצרכים שלא מצאה להם פתרון ולצאת עם קולקציית ביכורים ראשונה משלה.
הקולקצייה לא מתיימרת להיות הוט קוטור. להיפך, נועה שמה דגש בקולקצייה על שימוש יומיומי נוח. כזה שאפשר לרדת איתו לגינה אחר הצהריים, אבל, בשילוב הנכון, גם לצאת איתו בערב..
עיקר הקולקצייה, וגם החוזק של נועה לדעתי האישית, היא בטופים- חולצות וגופיות שמחד, חושפות טפח- כתף אחת, משחקי כתפיות, קריצות צבעוניות ובדים נשפכים, ומאידך- מכסות מה שצריך- רוב הטופים מתהדרים בשיפולים נכונים באיזור הבטן שמסתירים בדיוק מה שכולנו רוצות, בלי שאף אחד ישים לב..



נכון הורסות?
חוץ מטופים מציעה נועה גם מגוון מכנסונים קצרים וחצאיות קצרות, שלעניות דעתי מתאימות לבעלות רגליים ארוכות ורזות, אבל בהחלט הייתי בוחרת כמה מהם לימי הקיץ השזופים והחמים


יש גם אוברולים ושמלות, אבל מה שהכי שווה את ליבי, גם בצבעוניות וגם במקוריות היו הפריטים מהבד של רוברטו קוואלי

מקסים, אמיץ ועושה חשק לשופינג (ולקיץ)
אז יאללה - פרגנו לה..

אפשר למצוא את הפריטים בחנויות בוטיק או אצלה בסטודיו,
בתאום מראש- 054-4529830.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה