יום ראשון, 8 באפריל 2012

Life's better in boardshorts

כשהייתי קטנה היה לי חלום לגלוש. לא גרתי בעיר עם ים ומכיוון שההורים שלי שומרי שבת, לא היינו הולכים לים בשבתות. יצא שלא הייתי הרבה בים בתור ילדה ואני זוכרת שתמיד הסתכלתי בערגה על כל ערוצי הספורט ששידרו תחרויות גלישה או גולשי גלים חסרי פחד ומלאי אנדרנלין.
החלום הזה הביא אותי לחפש כל הזמן אחר בגדים בהשראת עולם הגלישה ומצאתי את עצמי הולכת לים עם בגדי ים בהשראת בגדי גלישה ולובשת בבית מכנסי גלישה ובכלל- כל מה שקשור לזה עשה לי טוב..
אחד ממותגי האופנה הידועים והמוכרים בתחום הגלישה, הוא כמובן בילבונג שהכותרת של הפוסט הזה היא בעצם הקונספט העומד מאחרוי קולקציית הגלישה שלו- החיים טובים, חופשיים, כייפים ומהנים במכנסי גלישה..
בקולקציית הנשים לקיץ 2012 מציגה בילבונג מכנסי גלישה צבעוניים עם גומי במותניים,

מכנסי גלישה איתם ניתן להכנס למים וגם ללכת כמכנס רגיל לכל דבר (פתרון מושלם לים),

קולקציה ענקית של בגדי ים, שכוללת בגדי ים עם הדפסים בהשראת הוואי לצד בגדי ים פרחוניים. בגדי ים המשלבים תוספות מלמלה, גוזיות ועוד המון דגמים שאפשר לעשות איתם mix&match





בנוסף לבגדי הים, חברה השנה החברה לצייר המדליק אנדי דיוויס שעיצב עבורה קולקציה מוגבלת וקטנה עם פריטים מדליקים.


ולצד כל אלו יש מלא פריטים בסגנון רטרו מדליק ביותר, מלא מלא אקססוריז הורסים לים ויש אפילו קולקציה "ירוקה" שלמה, שעוצבה ויוצרה בשיתוף הגולש, לוחם הסביבה, דייב ראסטוביץ'.






בקיצור- קולקציה מדליקה, צעירה, ספרטיבית ומגניבה שבשילוב החום הזה, עושה לי חשק ללכת ללמוד גלישה ולבלות את כל הקיץ בים!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה