יום שלישי, 24 ביולי 2012

זוקפים חזה

דלתא היא אולי החברה הישראלית שהכי מזוהה אצלי עם נוחות. אני אוהבת להכנס לחנויות של דלתא ולרכוש לקטן ולי שלל פיג'מות, גרבים, גופיות ותחתונים. דווקא בחזיות הם היו יותר חלשים בעיניי עד כה. לא מצאתי שם אף פעם משהו שאני גם אוהבת חיצונית וגם יעשה את העבודה.
אבל לאחרונה השיקה החברה קולקציית חזיות חדשה בשם Delta Bravo, שייעודה לתת מענה רחב לקבוצות נשים שונות, ביניהן גם כאלו שלא תמיד קל להן למצוא חזייה מתאימה, כמו למשל נשים עם חזה גדול מאוד. 


בכלל, יש בקולקצייה ארבע סדרות שונות שכל אחת מהן אמורה לתת מענה לצורך אחר שלנו:


חזיות ליומיום 
חזיות ליומיום, המיוצרות בטכנולוגיית real lasting cotton -RLC , שפיתחה החברה עצמה. הטכנולוגיה מבטיחה לנו שבד הכותנה יישמר לאורך זמן והחזיות יישחקו פחות. הכותרת הראשית של החזיות מהקבוצה הזו היא נוחות! בד נוח ונעים וגזרות עם ריפוד קל או ללא ריפוד בכלל. אם תשאלו אותי- ליבת ההתמחות של דלתא, אם כי לא כל אחת יכולה להסתדר עם חזייה כזו.


חזיות אופנתיות
חזיות אופנתיות יותר בכל מיני צבעים, בדים וגזרות, כולל גזרת פושאפ אקסרים שמגדילה את המחשוף בשתי מידות, חזיית תחרה ללא ריפוד ועוד.
נו, מה לעשות? אנחנו עם שחייב שהכל יהיה אצלנו יפה, גם אם אנחנו היחידות שרואות את זה. 


 חזיות במידות גדולות
סוף סוף גם נשים עם חזה גדול, עד גדול מאוד, יוכלו להינות מחזיות אופנתיות ונוחות במחיר שפוי. קבוצת החזיות למידות גדולות מציעה חזיות ממידה 85C ועד 100E!! ויש ביניהן חזיות מיני מייזר, שמקטינות את החזה, חזיות עם ריפוד קל (טעות חמורה בעיניי לחשוב שחזה גדול לא יכול להיות עם ריפוד) ועוד כל מיני חזיות תחרה וחזיות יפות אחרות.
זו לדעתי הכותרת האמיתית של הקולקצייה החדשה ובאמת כל הכבוד על זה.
המחירים אגב, הם 219 לחזייה, שזה ממש, אבל ממש לא יקר לחזיות בגדלים האלו.


חזיות מיקרופייבר במחיר מוזל
לא מדובר במבצע, אלא במחיר קבוע של 2 חזיות מיקרופייבר ב 160 ש"ח! החזיות מגיעות כמארז וכוללות חזיות פוש אפ, חזיות סטרפלס, חזיות עם ריפוד קל וחזיות ללא עצם. שווה!


בקיצור, עכשיו ללא ספק דלתא דורסת רגל בכל עולם הנוחות וההלבשה התחתונה וכל הכבוד לה על זה.


הנה הצצה לכמה מהדגמים שהוצגו בתצוגת האופנה:








תהנו..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה