יום חמישי, 24 בנובמבר 2011

נקודה למחשבה.

נקודה. אותו סימן פיסוק קטנטן שמשנה כל כך הרבה.. אני לא בטוחה שאני אוהבת את הטרנד הזה, אבל אני בהחלט לא יכולה להתעלם ממנו.. טרנד הנקודות כובש כל פינת רחוב וכל פסע על מסלולי התצוגות.




פה ושם, ישנם פריטים שגם אני מעיפה אליהם מבט עורג, אני מודה, אבל לרוב, מראה פרת משה רבנו, לא ממש עושה לי את זה..  ובכל זאת, כדי שחלילה לא תפספסו, מצאתי כמה פריטים שמתחברים לטרנד, אך לא מעיקים בעין:
חבייר סימורה, 1113 ש"ח
בוטיק זאזא , 339 ש"ח
פרידה, 319 ש"ח (צילום- דדי אליאס)
הגרה, 239 ש"ח (צילום- איה וינד)


נעמה קמלו לבוטיק המעצבים בדיזינגוף סנטר, 220 ש"ח

Lolly Lu, 315 ש"ח

לורד קיטש, 269.90 ש"ח (צילום- דדי אליאס)










Ice cube, 449 ש"ח (צילום- שי נייבורג)
והנקודות לא פסחו כמובן על תחום האקססוריז וההלבשה התחתונה.. להלן המובחרים (בעיניי כמובן):
אפרודיטה

Zamsh, 339 ש"ח

תיק התיקים, 80 ש"ח (צילום- דיוויד אייכנר)











נכון חמוד? מקווה שתמצאו פריט אחד מנוקד ומתוק, שתוכלו לשלב אותו עם פריטים מתאימים ולהראות בצו האופנה.. רק תעשו לי טובה ואל תתנקדו לחלוטין- זה עושה לי פריחה..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה