יום ראשון, 27 בנובמבר 2011

מכסה טפח, מגלה טפחיים..

אני מתה על גרביונים- כל הסוגים, כל המינים, כל הצבעים ועם כל ההדפסים.. לא שמצאתי את הגרביון שמחזיק אצלי מעמד יותר מיממה (אם אמצא- מבטיחה לספר לכם), אבל גרביון הורס ומגניב עם שמלה קצרה בחורף זה פשוט מהמם בעיניי.
אז הפעם קבלו כמה טרנדים גרביוניים. אני רוצה להתחיל דווקא מאחד שמצאתי ברשת והצחיק אותי:
ועכשיו ברצינות.. בקיץ, בגלל החום סובלים הגרביונים מהזנחה פושעת, ולכן, עכשיו כשחורף, אני מעניקה להם את מקומם כאן. תראו תמונה מתוך הפקת גרביונים הורסת שעשו בווג:
והנה עוד כמה מהממים עם ניחוח של חו"ל:
אמרתי לכם ששחור וזהב הולך?!


וגם כאן, בארץ, אפשר למצוא מגוון רחב של גרביונים מדליקים. קבלו את הנבחרת שלי:
אפרודיטה, 80 ש"ח (צילום- ג'וליאן פרר)

CANCAN, 45 ש"ח (צילום- עדי אורני)

גולדן ליידי, 80 ש"ח

לוצ'י, 60 ש"ח (צילום- שי נייבורג)

וולפורד

בנטון, 79.90 (צילום- טל טרי)
הכי הורסות בעיניי- גרבוני סיסי, 70 ש"ח (צילום- אבי ולדמן)

גולדן ליידי, 80 ש"ח (צילום- אבי ולדמן)

תמנון, 29.90 ש"ח

תמנון, 29.90 ש"ח
נכון חגיגה? איזה כיף..
עכשיו נשאר רק ללבוש שמלות קצרות, לנעול נעליים הורסות ולצאת לפזז ברחובות..
תהנו ו.. אל תקרעו את הגרביונים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה