יום חמישי, 16 בפברואר 2012

עשו עלייה..

מכירים את מותגי האופנה הצרפתיים   Kaporalו- Redskins ? איזה כיף שגם הם עשו עלייה?

חברת  Kaporal  הוקמה  בשנת 2003 ע"י איש עסקים ממרסי בשם סרג' אמסלם ובנו לאורנט ויחד עם מעצבי אופנה נלהבים ויצירתיים הקימו את המותג קפורל להלבשת ג'ינסים.
לאחר ההתמחות הראשונה בג'ינסים החלה קפורל לייצר חולצות טריקו, סוודרים, מעילים, חצאיות ואקססוריז.
החברה ממשיכה להביא לשוק הג'ינסים חלופה יצירתית המשלבת סגנון וינטג'/רטרו יחד עם תחושה של מראה חדש בן זמננו. 


לדברי המעצב הראשי של החברה:"קולקציות נוצרות בכדי לשקף את רוחה של חברת קפורל ולספק את ציפיותיהם של לקוחותיה. בכל קולקציה של גברים ונשים יש כ- 350 פריטים. החברה נמצאת במעקב מתמיד אחרי מגמות האופנה בשוק העולמי ועיצוב קולקציות מעודכנות ורלוונטיות ביותר עבור לקוחותיה ולפיכך מעדכנת באופן שיגרתי את היקפה בעזרת פריטים חדשים בקולקציה".

"קפורל פיתחה את ליין ה- Junior  בהרחבה טבעית לקולקציית הבייסיק שלה  והקו קיבל השראה מהסגנונות הבוגרים ושיקף את רוחה של קפורל.

נאמנה לרוח הוינטג  שלה, מציעה חברת  "קפורל"  "פיסים" מיוחדים אשר שמים דגש רב על החומרים והתבניות. הקולקציה האחרונה משלבת בגרות ופשטות של עיצוב בכדי להגיע לקהל רב.

המעצבים משלבים בין מקורות ההשראה מתחום הטבע לבין גזרות שמתבייתות בהתאמה מושלמת על הגוף.  הבדים עשויים 100% כותנה והתפירה איכותית ומוקפדת.
בקולקציית הגברים ניתן למצוא: חולצות מכופתרות משובצות בגווני הכחול/בז/אדום, חולצות טי שרטס בגווני ירוק בהיר/כתום/צהוב , מכנסי דגמח בצבעי חאקי/אוופוויט וכן צעיפים תיקים ועוד.





בקולקציית הנשים ניתן למצוא שמלות גינס קייציות, שמלות פרחוניות, חולצות מכופתרות וכן טישרטס בצבעי צהוב/ורוד/לבן ועוד וכן חולצות גופיה מענינות, מכנסי שורטס ועוד.





חברת "רדסקינס" הוקמה בשנת 1984 ע"י יהודים צרפתיים ומתמחה בייצור עורות מזה שניים. ב-15 שנה האחרונות נכנסה החברה לתחום האופנה הכללית- טישרטס, סווצ'רים ועוד.

לחברה 80 סניפים ברחבי צרפת, ואת מותגי החברה ניתן להשיג בכל מדינות אירופה וארה"ב, ועכשיו גם בישראל.
את המותגים ניתן להשיג בבלעדיות בבוטיק "Oliver Star" , רחוב דיזינגוף 318 בתל אביב.








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה