יום חמישי, 23 בפברואר 2012

אין גיל ליופי

הבוקר התקיימה בנמל תל אביב תצוגת האופנה של גולברי. היו שם, כצפוי, כולם- עיתונאים, סטייליסטים, אושיות אופנה, סלבס וגם אני.. ואחרי שהתמנגלנו והתיישבנו במקום, נפתחה התצוגה..
העונה, בחרו בגולברי, לעשות מחווה לדוגמניות עבר ונתנו להן לפתוח ולסגור את התצוגה. הרעיון בו מאמינים אנשי החברה ושמאחוריו עומד הקונספט הוא שאין גיל ליופי! קונספט מקסים, לא?
וכך, צעדו להן על המסלול בגאווה ענת כרם, אלונה פרידמן, פנינה רוזנבלום, דנה וקסלר, מיכל אקסלרוד, חגית רון רבינוביץ, חני פרי, דורית פרקש ואיבונה קרוגליאק.

אני מודה שהתרגשתי לראות אותן צועדות בכזו ארשת של געגעוע מחד וגאווה מאידך. חלקן התהלכו כאילו מעולם לא עזבו את הבמה ועל חלקן ממש ראיתי את ההתרגשות לחזור, ולו לרגע, אל אור הזרקורים..
הנה הן, תראו אותן היום:
חגית רון רבינוביץ

מיכל אקסלרוד

דורית ילניק
פנינה רוזנבלום
ואחרי שהתרגשנו, אפשר לדבר על הקולקצייה:
הקולקצייה כוללת בתוכה מגוון סגנונות שיכולים להתאים למנעד רחב של לקוחות. שמלות בגזרה קלאסית, ישרה ומחמיאה, שנצמדת לגוף, אבל בעזרת גזרות חכמות מצליחה להבליט את הקימורים הנשיים

סגנון מחוייט עם מוטיבים גראפיים שונים

פריטים פרחוניים


דגמים נשפכים ורכים


ובקיצור- קולקצייה מגוונת, בה כל אחת תוכל למצוא מה שהיא מתחברת אליו.. צבעוניות נעימה, נגיעות צבע לא זועקות מידי ומה שהכי יפה בעיניי זה שהקולקציה באמת מוכיחה שמי שעיצב אותה חשב על נשים בכל הגילאים..

תהנו










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה