יום ראשון, 26 באוגוסט 2012

מי אמר שהזברה חייבת ללבוש פיג'מה

בכל הקרוש לבגדים לקטן הדעות שלי חלוקות, אפילו עם עצמי. מצד אחד- אני אוהבת שהוא לבוש בסטייל ושהבגדים שלו מתוקתקים.
מצד שני- לעולם לא אשלח אותו לבית הספר עם ג'ינס או בגדים "חגיגיים" מידי- למה? אני רוצה שיהיה לו כיף לרוץ, לקפוץ, ללכלך, להכתים. לא רוצה להתבאס ולעקם פרצוף בכל פעם שהוא חוזר כי יש כתם של עט על החולצה.
שמעתי שברשת החנויות "זברה" יש בגדים מהממים, נוחים ובמחירים שלא יעשו לי שום ייסורי מצפון. אז לקחתי את הקטן לסיבוב בחנות.
החנות (אני הייתי בחנות ביד אליהו), גדולה ויש בה מתחמים לנשים/ גברים/ ילדות וילדים. הייתי צריכה לשאול כמה פעמים את המוכרת אם המחירים הצמודים למדפים, הם אכן המחירים האמיתיים. לא נראה לי הגיוני שחליפות ארוכות עם שרוול דק (ממש בתחילת העונה) יעלו 20 ש"ח למשל..
כשהבנתי שאני לא הוזה, נתתי לקטן את האישור והוא התחיל להעמיס את כל הצבעים שהתחשקו לו. כשחזרנו הביתה, הוא החליט לדגמן בעצמו את הבגדים, "כדי שכולם ייראו וילכו לחנות הזו" (ציטוט שלו, לא נגעתי..).
התמונות לפניכם:










ונחשו כמה כל זה עלה לי? כן כן.. הכל יחד.. 300 ש"ח בלבד!! הכל!
תודו שאם לא הייתי מגלה לכם לא הייתם מנחשים שזה עלה כל כך מעט..
עכשיו, כשהארון שלו מלא בפריטים חדשים, אני יכולה לדעת שגם לבית הספר הוא יהיה לבוש מהמם, רק בלי ייסורי מצפון!

ממליצה לכם לקפוץ לסיבוב..
בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה