יום שלישי, 14 באוגוסט 2012

SCOOPIDO!

בצבא היה לי חבר טוב, א' שמו, שבכל יום הולדת היה מאחל לי שיהיה לי זוג נעליים לכל חולצה!
לא נראה לי שהוא ידע אז כמה הברכה הזו רלוונטית. היום, אני מאחלת אותה לעצמי בכל בוקר כשאני מנסה לבחור מה ללבוש.
הבעיה גדולה יותר בקיץ- הנעליים חשופות יותר והכי כיף להחליף נעל עם כל בגד. גם בחברת הנעליים SCOOP הבינו את זה ודווקא עכשיו, כשכולם מתחילים לצאת עם קולקציות החורף, הם החליטו לצאת עם קולקציית קיץ נוספת, ככה, שיהיה לנו במה לגוון..

הקולקצייה נקראית New Arrivel ויש בה דגמי נעליים ליום יום או לערב במחירים של סוף עונה (נעלי עקב: 99.9-149.9 ₪, נעלי בובה: 49.9-79.9 ₪, נעלי סירה: 79.9- 49.9 ₪). 

אפשר למצוא שם נעלי סירה על עקבים או שטוחות, נעלי בובה, סנדלים על עקבים ועוד.










לגמרי שווה קפיצה ורכישה של כמה זוגות שיישמשו אותנו לפחות עד שהחורף יגיע.

תהנו...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה