יום ראשון, 11 בנובמבר 2012

יפה מבפנים

בטח שאתם מכירים את צמד המילים הידוע ״יופי פנימי״. נו, אז נכון שאני מאוד בעד אופי, אבל בכל הקשור למראה חיצוני הפנים קשור בעיקר להלבשה תחתונה.
אין אישה, שדופה ככל שתהיה, שאין לה בארון מחטב אחד טוב לפחות  וחזיית נוחות תומכת אחת ואין שום אישה שאין לה בארון סט מפנק וסקסי של חזיה ותחתונים תואמים.

שני המותגים "Marie Meilie" ו-"Comfort Wear" מספקים בדיוק את הצרכים הללו:

קולקציית המחטבים של Comfort Wear, כוללת מחטבים בגזרה גבוהה ללא רגל (סגנון תחתון) שתורמים רבות בעיקר לחיטוב הבטן והישבן. הם נוחים על הגוף, אפשר ללבוש אותם ישירות על הגוף, ללא תחתון בגלל שיש להם פד כותנה מיוחד (אם כי זה עדיין פחות מומלץ בעיניי) ובאמת מחזיקים כל מה שצריך. הם גם לא יקרים (49.90 ש"ח) וממש מחוייבים בארון.
השוס הוא שבחלק הקדמי יש להם כיס קטן, בו אפשר להכניס כרטיס אשראי או כסף (שטרות, לא מטבעות), מה שפותר את עניין הארנק..


בגזרת חזיית הנוחות מציעה אותה חברה, Comfort Wear, את החזיות מדגם ג'קארד.

החזייה החדשה עשוייה מבד ג'קארד, ללא עצם, ללא תפרים וחלקי חיבור וכוללת בטנת כותנה רכה בתוך הקאפ עצמו. הגזרה שלה גבוהה והכתפייה רחבה, מה שהופך אותה לנוחה מאוד וגם לתומכת מאוד. היא מתאימה במיוחד למידות חזה גדול. היא לא בולטת מבעד לחולצות ופשוט חייבים אחת כזו בארון. גם כאן המחיר לא יקר (129.90 ש"ח) וזה הופך אותה להכרחית ממש.

ובגזרת הסט הסקסי, באמת סקסי, לכו על Marie Meilie, מותג ההלבשה התחתונה שעשה עלייה לאחרונה. יש להם קולקציה אלגנטית שמשלבת תחרות, בדים רכים (כמו סטאן) וגזרות מחמיאות ונוחות. הצבעוניות בקולקצייה הנוכחית תואמת לרוח עולם האופנה ונעה על פלטת צבעים בגווני סגול, בורדו ופנינה.








נכון כייפי? הסטים גם נוחים מאוד ובהחלט מפנקים בימי חורף קרים, שגם ככה משרים אווירה סקסית ומתפנקת.

את הקולקצייה של Marie Meilie אפשר להשיג ברשת "you", רשת "את" וחניות מתמחות נוספות.
את קולקציית חזיות הנוחות והמחטבים של Comfort Wear אפשר להשיג במשביר לצרכן, פיקס ודלתא פלוס. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה