יום רביעי, 7 בנובמבר 2012

הומאז' לארון של סבתא

סבתא של הגרוש שלי עלתה לארץ בימי המנדט הבריטי. יום אחד, לפני שהתחתנו, היא פתחה בפניי את הארון, הוציאה ממנו מעיל, כמה שמלות וחצאית מרופטת ואמרה לי "קחי, אלו בגדים שלי מימי המנדט".
כמי שלא חובבת גדולה של פריטים יד שניה, גם לא מאנשים שאני מכירה, סרבתי בנימוס והפריט היחיד שהסכמתי לקחת אחרי הפצרות רבות היה אותו מעיל.
כמה פעמים הצטערתם שלא שמרתם בגדים של סבתא שלכם? כמה פעמים קולקציית סתיו- חורף 2013 של ספרינגפילד, היא סוג של הומאז' לארון של סבתא- יש בה המון פריטי וינטאג', אבל ממש וינטאז', בהשפעת שנות ה-40 וה-60 .
ההשפעה ניכרת בסריגי הגברים שממש נדמו לי כאילו הוצאו מהארון של סבא

ובכלל, יש המון פריטים לגברים ולנשים שמזכירים קצת את ילדי הפרחים- גברים מחוספסים, לצד נשים בשמלות פרחוניות. מעבר לוינטאג' הבולט, יש גם בקולקציה של ספרינגפילד (כמו אצל רוב החברות), המון פריטים בהשראת האיזורים הכפריים שמחוץ לעיר.
הצבעים חמים וכוללים המון גוונים של חום ובורדו, לצד פריטים בשמנת וצהוב כורכום.




 לצד הקולקצייה הכפרית- וינטנג'ית, יש גם קולקצייה מחוייטת יותר, הכוללת פריטים מחוייטים וקלאסים יותר, שלמרות שמקור החברה הוא בספרד, שואבים השראה דווקא מהסגנון הבריטי המוקפד.




זו השמלה שהכי אהבתי
 אבל, אם אתם שואלים אותי הקולקצייה משחקת אותה בעיקר באקססוריז- תיקים הורסים, נעלי בית מגניבות, צעיפים ושאר אקססוריז מדליקים.











נכון מגניב?
את מותג ספרינגפילד אגב, אפשר למצוא רק בתוך ה'משביר לצרכן', כחנות בתוך חנות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה