יום שני, 10 בספטמבר 2012

כמה קטנים, ככה גדולים..

יש לי פטיש לבגדי ילדים. זה כל כך מתוק, שאני פשוט לא יכולה להתעלם מהם. במיוחד היום, כשיש היצע כל כך רחב לילדים שמיישר קו עם כל הטרנדים הבולטים באופנת המבוגרים.
אז נכון שרחוק מאד היום (ואולי לא יגיע לעולם) שבו הילד שלי ילבש עניבת פפיון, אבל כשהוא לובש ג'ינס עם טי שירט טרנדי וחגורה הורסת- אני נמסה. גבר קטן שלי!!

אחד ממותגי הבגדים לילדים האהובים עליי הוא KEDS KIDS. מותג מתוק, בדים איכותיים ועיצובים מגניבים לפעוטות, בנים ובנות.
בימים אלו השיקה הרשת את קולקציית חורף 2012-2013 שכוללת המון פריטים מדליקים בהשראת קולקציות ה- Street, האורבן סיטי, חזרה לטבע והנוסטלגיה.

בקולקציית הפעוטות לבנים יש המון מכנסיים מדליקים, ממש "כמו של גדולים" בגזרות דגמ"ח, ג'ינסים קלאסיים, חיתוכים ואפילו סקיני. הכל מותאם כמובן לתינוקות ומגיע עם גומי נוח ללבישה. החולצות גם הן, מזכירות את הטרנדים ה"גבריים" ויש חולצות במראה שכבות, סריגים, חולצות מכופתרות ואריגים. מתוק להפליא!




בקולקציית הבייבי לבנות יש חצאיות פליסה, מכנסיים קצרים הנלבשים מעל גרביון, ג'ינסים וכמובן- המון המון שמלות מתנפנפות בשלל גזרות וצבעים.

מושלם!!




נכון שהם מתוקים להפליא...

קולקציית הבנים מתחלקת לכמה קבוצות בולטות. בכל אחת מהן פריטים מדליקים ו"חתיכיים", אך יחד עם זאת פרקטיים (שזה כידוע לכם מה שאני הכי אוהבת).
הקבוצה הראשונה היא קבוצת ה- COLORS שכוללת מכנסיים בצבעים חלקים לצד טי שרטים עם המון הדפסים וגרפיקות. הבדים נעימים למגע ואיכותיים על הגוף והצבעוניות מקסימה, שמחה וילדותית.


קבוצת LONDON ששואבת השראה ישירה מלונדון המהממת (אולי בעקבות האולימפיאדה ואולי במקרה..) וכוללת פריטים עם הדפסי הדגל הבריטי, פריטים באדום וכחול וג'ינסים בהשראת העיר הקסומה ולהקות הרוק שבה.



ויש עוד. המון המון ג'ינסים במלא טקסטורות, גזרות וייחודים, פריטים בסגנון נוסטלגי כמו דגמח"ים ומכנסי קורדרוי וקולקצייה "מחוייטת" יותר, לימי חג ואירועים רשמיים.



גם קולקציית הבנות מחולקת לקבוצות עיקריות וכוללת גם היא את קבוצת ה COLORS, לצד קבוצה שלמה של פריטים עם הדפס דמות סנופי המתוקה

גם כאן, בולטת קבוצת ה- URBAN WARE שמאופיינת בעיקר על ידי טוטאל לוקים של ג'ינסים- ג'קטים, מכנסיים וחולצות במגוון רחב מאוד של דגמים.




קבוצה דומיננטית נוספת היא ה- BACK TO NATURE שכוללת פריטים דמויי עור ודמויי זמש עם מוטיבים שההשראה אליהם מגיעה מהטבע כמו פרחים, נמרים ונשרים.

בקבוצת CLASSIC CHIC תמצאו פריטים שעוצבו בהשראת קוקו שאנל הקלאסית והמוקפדת.



והקבוצה הכי הורסת בעיניי לבנות היא ה- POP GLAM שכוללת המון פריטים בהשראת עולם הרוקנרול. בא לי גם כזה..


נכון מהמם?

ממליצה לכם בחום לקפוץ לאחת מחנויות הרשת לרכוש לקטנים שלכם קולקצייה שלמה מדליקה ומתוחכמת ולקנא שלכם אין (אלא אם אתם מידה 16)..

חג שמח!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה