יום שני, 24 בספטמבר 2012

הקשר שלי עם ויקטוריה סיקרט

לפני חמש שנים בערך, חבר חזר מניו יורק והביא לי במתנה שקית ורודה עטופה בסרט. בשקית נחו להם קרם גוף, בושם, מי גוף, חמאת גוף ועוד כל מיני הפתעות קטנות. "נראה אותך לא מתאהבת בויקטוריה", הוא אמר. אמר וצדק!



מאז אותה מתנה, בכל פעם שהוא או מישהו אחר מחבריי היה טס לתפוח הגדול, הייתי מבקשת משלוח. מעבר לריחות של המוצרים ולאקססוריז הכי מגניבים שלה, יש משהו במותג הזה 'ויקטויה סיקרט' שמרגיש לי מאוד חו"ל. מאוד ניו יורק. ועבורי, המוצרים של ויקטוריה סיקרט תמיד יזכירו לי את אותו חבר.

ואז.. הגיע ההודעה על פתיחת סניף של ויקטוריה סיקרט בארץ. איזה כיף!!! חיכיתי וציפיתי ובסוף זה הגיע.
בשבוע שעבר נפתחו בנתב"ג (אמרתי לכם הרגשה של חו"ל) 2 חנויות של המותג. חנות אחת בדיוטי פרי וחנות אחת במתחם שחקים.



החנות היא סוג של לונה פארק קטן לאוהבי המותג. היא מעוצבת בגוונים של שחור, ורוד וזהב ויש בה מדפים על גבי מדפים עמוסי קרמים, בשמים, תכשיטים, תיקים, ארנקים, תחתונים ומה לא.














בשלב הזה אין כאן את החזיות המדוברות (וגם לא תצוגות עם כנפיים), אבל זה רק נותן לי למה לחכות..

בכניסה לחנות יש אפילו "בר טסטרים" שבו אפשר להתנסות ב 20 סוגים שונים של ניחוחות.

חלק מקולקציית האקססוריז, בעיקר דברים רלוונטים לנסיעות כמו טרולים, תיקים נפתחים, תיקי לפטופ, נרתיקי אייפד ועוד, עוצבה בלעדית עבור קונספט Beauty & Accessories ואי אפשר להשיג אותה בארה"ב.


חגיגה. לעיניים.
אם אתם טסים- תעשו טובה ותביאו לי ויקטוריה מהדיוטי, טוב?
את התיק הזה למשל..


טיסה נעימה :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה