יום רביעי, 5 בספטמבר 2012

Sense for style by RENUAR

אחד מסימני הסתיו הבולטים הוא דווקא לא הנחניאלי, אלא גל תצוגות האופנה שפוקד את ארצנו ומוודא שנתאבזר מבעוד מועד בפריטים חדשים.
השבוע השיקה גם רשת האופנה ׳רנואר׳ את קולקציית חורף 2012-2013 בתצוגת אופנה בכיכובם של הפרזנטורים אור גרוסמן ועוז זהבי ובליווים של עשרות דוגמנים ודוגמניות נוספים.



הקולקציה שהוצגה יישרה קו עם הטרנדים הבולטים המסתמנים לחורף הקרוב וכללה פריטים בסגנון גברי לנשים, צבעוניות חמה, קטיפה ומשחקי שקיפויות.

בקולקציית הנשים בלטו לטובה בעיקר השמלות השחורות, עם משחקי השקיפויות, הבדים הנשפכים והאורכים המשתנים.
אהבתי גם את השמלות הקצרות משולבות התחרה, חצאיות העפרון והמעילים באורך הברך, שניתנים ללבישה גם כשמלה בפני עצמה.




השמלה המנצחת 
בקולקציית הגברים בלטו לטובה המעילים הקצרים והמכנסיים בגזרה המחמיאה (סוף סוף)



נכון שעוז זהבי הורס?
ההשראה לקולקצייה מגיעה מתחושות, חושים ורגשות שתורגמו לאופנה. כך למשל מתורגמת שמלת השיפון המתנפנפת לתחושה של רוח סתווית ושמלת הקטיפה לחיבוק חם ומלטף.


אצל הגברים נשאבה ההשראה מהגברים של פעם. אלו המסוקסים שכרתו עצים ביערות, אכלו נזיד חם ושידרו בטחון מלא בגבריותם. כדי להמחיש ולהדגיש את הרוח הזו, בחרה ליטל מעוז, סטייליסטית הבית של 'רנואר' להדביק לכל הדוגמנים זקנים עבים שללא ספק המחישו את הגבר המסוקס שכבר כמעט נעלם מהאופק..


ואסיים בציטוט מתוך ספר הקטלוג המושקע: "לפעמים החוכמה היא דווקא ללכת נגד הזרם. להעז ולומר משהו שהוא אולי לא דעת הרוב, להעז ולחיות חיים מלאים ולפעמים להעז ולא להיראות כמו כולם.."

תהנו 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה