יום רביעי, 10 באוקטובר 2012

טרנד קטן- גדול!

במגמה הפוכה לזו של השנה שעברה, שהיתה עמוסה בתיקי אוברסייז מכל הסוגים ובכל המינים, השנה ללא ספק היה זה תורם של תיקי היד הפצפונים.
לא סתם קטנים, ממש פצפונים. אני לא יודעת מה באמת נכנס בהם, אולי חוץ מאייפון, אבל כזה כל כך יפה, למי אכפת מה נכנס בהם.
הנה כמה קטנטנים הורסים שכיכבו על מסלולי התצוגות:

אוסקר דה לה רנטה
שאנל 
אלכסנדר מקווין האחד והיחיד
ג'ורג'יו ארמני

ולנטינו
שאנל (מעניין מה פרויד היה אומר על נשיאת "השק" הזו)
ג'יבאנצ'י
דולצ'ה גאבאנה
מרצ'סה

אלכסנדר מקווין



דיור

פראדה

לוציה קולוט (אמרתי לכם שאין כלום בתיק? הורס תיק שקוף! הגרסה החדשה לנעל של סינדלרה..)

נינה ריצ'י
פנדי




והנה עוד כמה, שאולי לא היו על המסלולים, אבל בהחלט עוצבו בהשראתם והם הורסים ומהממים לא פחות: 

קלאב מונקו
ג'יבאנצ'י


לואי ויטון

שאנל (מושלם!!)


דולצ'ה גאבנה
אלכסנדר מקווין (בא לי לבכות כמה שבא לי כזה)





 פה בארץ עדיין לא מצאתי המון כאלו וחבל.. בכל זאת מצאתי כמה:

guess

קום איל פו

בן שלמה שלי

נכון שזה טרנד קטן- גדול שחייבים, פשוט חייבים לאמץ?


2 תגובות:

  1. תוסיפי גם את זה: http://bit.ly/OrQaDz

    אני זוממת עליו כבר זמן מה. בינתיים התחדשתי בצמיד שלו, אני מקווה שהפריט הבא יהיה התיק הזה.

    השבמחק