יום שלישי, 8 במאי 2012

תצוגת חוף

ביום שבת חנכתי את הים.. זהו, רשמית התחילה עבורי עונת החוף. אז נכון שאני לא משתגעת על החול והחום והזפת ועוד לא אמרתי מילה על מדוזות, אבל היי.. יש ים, משתזפים, בגדי ים, לק בוהק, בירות, חברות וספר טוב.. איזה כיף שקיץ (טוב, לא באמת אוהבת קיץ, אבל זרמו איתי..)

כמו בכל שנה, עם פתיחת עונת הרחצה והשבת החמה הראשונה צצות להן כל בנות ישראל בבגדי ים דנדשים לתצוגת האופנה השנתית, הנערכת על החול החם. אז עבור כל אלו שבחרו בבגדי ים מחרידים, קבלו סקירה על בגדי הים של גליק לקיץ 2012:

הקולקצייה של הרשת מתחלקת, כמו בכל שנה לשניים. יש את בגדי הים של גליק ויש את בגדי הים של המותג ZAKI.

בבגדי הים של גליק, מה שהכי יפה בעיניי זה שהכל מיקס אנד מאץ'. לא עוד סט קומפלט. כל אחת יכולה לבחור חלקים נפרדים ולהתאים אותם לעצמה, במידה שלה, עם הפרופורציות גוף שלה והסטייל האישי שלה.
הקולקצייה עצמה מתחלקת לשבע קבוצות עקריות:


COLORS


BLACK


ANIMAL 



FLAMENCO  

FULL MOON 


GOLD


MARINE

פרט לקולקציית הים הבאמת מגוונת של גליק, מחזיקה הרשת, כאמור, את הזכיון הבלעדי על בגדי הים של המותג האירופאי היוקרתי ZAKI. מה שבעיקר מאפיין את הקולקצייה של ZAKI הן הגזרות הקלאסיות ושילובי הדיטליים, שברוב הדגמים ממש משווים סוג של "בגד ערב" וזה, אם תשאלו אותי- הורס..






נכון שיש מספיק אופציות ואפשר להתהלך בגאון גם על החוף? אז בבקשה בנות ישראל היקרות, הסירו מעליכן את בגדי הים הסבתאיים שבהם נתקלתי והתאבזרו בבגד ים הורס..

רוצים לדעת אם איזה בגד ים אני אסתובב? חפשו אותי על החוף..

תהנו


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה