יום שלישי, 29 במאי 2012

מסיבת קוקטייל

אני אוהבת יהלומים! נו, מה לעשות.. כשאני רואה אישה עטוייה יהלומים, אני מתמלאת קנאה. גם אני רוצה, ביום מן הימים להכנס ל'פדני' ולרכוש ענק יהלומים נוצץ..
בינתיים, אסתפק בלספר לכם על קולקציית תכשיטי הקוקטייל של PIAGET!

סתם שתדעו, אם אתם לא מכירים את המותג, חברת פיאז'ה, הוקמה ב 1874 וההתמחות העיקרית שלה הייתה ייצור מנגנונים לשעונים. רק בשנת 1960 החליטה החברה להשיק שעוני-תכשיט ומאז ועד היום ידועים התכשיטים והשעונים שלהם בעולם כיוקרתיים, חדשניים ומושקעים.
בארץ ניתן למצוא את התכשיטים ברשת 'פדני', שמחזיקה בסניפיה את הקולקצייה החדשה של המותג הנקראית 'קולקציית קוקטייל'- גם בגלל שהתכשיטים מתאימים במיוחד לערבי קוקטייל וגם בגלל שהקולקצייה כולה עוצבה בהשראת משקאות קוקטיילים.

הקולקצייה כוללת מגוון של שעונים וטבעות.
הטבעות, מזהב צהוב או לבן, 18 קראט ומשובצות באבנים יקרות ויהלומים, קוורץ, אמרלדים, רובילייט, טופז, ספיר, אמטיסט ועוד. יש בה ביטוי צבעוני במיוחד לצבעוניות המיימית המיוחדת לקוקטיילים, עם אבנים בצבעי סגול, כחול, אדום וצהוב. 
מחירי הטבעות: החל מ- 51,000 ₪.






קולקציית השעונים נקראית   LIMELIGHTE DANCING LIGHTוהיא מאופיינת בפרחים, דבורים, עלים ופתיתי שלג המעטרים את השעון.
הייחוד האמיתי בשעונים היא מערכת מסתובבת בלתי נראית, עם אלמנטים מזהב ולוח העשוי מאם הפנינה. המערכת המסתובבת נותנת תחושה של תזוזה בתוך השעון ועם כל תנועה של היד. מרכז הלוח משובץ כמובן ביהלומים ובכל שעון יש אלמנטים שונים מאחת מעונות השנה. 




 
להשיג בלעדית ברשת פדני תכשיטנים.
נכון מהמם? מי קונה לי??

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה