יום רביעי, 9 במאי 2012

אג׳נדה של דיווה

אין הרבה אנשים שיש להם באמת אג׳נדה. יש הרבה כאלו שחושבים שיש להם אג׳נדה, אבל אין הרבה שיש להם באמת.
לגאלה רחמילביץ׳ יש. כבר שנים שגאלה היא אחת מאושיות האופנה התל אביביות ונושאת על דגלה את נס ״כל אשה היא דיווה, ללא קשר למשקל שלה״.
וזו באמת האג׳נדה שלה. נראה אתכם אומרים לה שאתם בדיאטה או שאתם חייבים לרזות והיא מיד תעוף עליכם עם ״את חייבת קודם לאהוב את עצמך. זה לא המשקל, זו את״.
ולכן, היה זה בלתי נמנע שביום ראשון, כשהעולם חגג את ״היום ללא דיאטה הבינלאומי״ (כן, יש יום כזה), גאלה חגגה אירוע דיוות נוצץ שהציג אותה ואת האג׳נדה שהיא צועקת כבר שנים.


האירוע שנקרא, איך לא, Diva's NIght, התקיים בלאונג׳ של ׳אינטרקום בר׳, ברחוב בן יהודה בתל אביב וכלל אושיות אופנה וסלבים כמו יאנה גור (המושלמת), קארן דנסקי, הדראגיסטים אושרי וקיי לונג, מעצב האופנה ירון ברכה בצלאל, סטייליסט הכלות אוהד איתן נורי, מעצבת האופנה ענבל מימרן, מעצבת התכשיטים סיוון אורן ועוד רבים וטובים.




כיאה לאירוע של דיוות, נהנינו כולנו מיין מבעבע של יקב בוטיק ישראלי חדש בשם ׳שפיץ׳.
שיא האירוע והדבר לשמו התכנסנו היתה תצוגת האופנה, שעשתה כבוד, ניחשתם נכון- לדיוות!!

על המסלול צעדו בגאון יעל רגב, הסטנדאפיסטית מיכל שם טוב, שדרנית הרדיו קארין אלדאה, איילה תייר ושרית שה.










כולן לבושות בשמלות הורסות מסטודיו SAY , מיזם נוסף, גאוני וחשוב, עליו סיפרתי לכם כבר בעבר.
בין המעברים הפתיעה גאלה ושלחה אל המסלול את יואב גוטרייך, כשהוא לבוש בבלייזר ותחתונים ונועל לרגליו סטילטו ורודות מנצנצות בגובה 20 סמ ( והוא סטרייט מוחלט. כי מי אמר שדיוות הן רק נשים או הומואים??)

ואז הגיע הפינאלה- גאלה עצמה יצאה אל המסלול בשמלה שעשויה כולה מפרחים אמיתיים. כן כן..

את השמלה שהפנטה את הקהל, את כל הכובעים, התיקים וסידורי הפרחים שהיו במקום, כולם מפרחים אמיתיים, עיצבה ביד אמן טלי עזריה. טלי, עליה עוד אספר לכם בנפרד, היא פשוט אחד האנשים המוכשרים שפגשתי בחיי. היא אמנית פרחים שכמו שהוכח בתצוגה הזו יכולה לעשות מפרחים מה שהרבה אחרים בקושי מסוגלים לעשות מבד.
חשבתם שנגמר? אז לא..

לסיום גורף של התצוגה, ולהבהיר למי שעדיין לא הבין, שדיווה היא עניין של אג׳נדה, עלה לבמה הדראגיסט יוני שיין, הקרוי בשם הבמה שלו: ״יונה פעמונה״ והרהיב במופע דיווה יחידני לצלילי השיר הסורייליסטי משהו ״ברבי גירל״.


לא חושבת שהיה מישהו באולם שלא הבין את המסר ויצא עם תובנה. אישית, אני יכולה להעיד על עצמי, שמה שגאלה חוזרת עליו כל הזמן אולי קצת מתחיל לחלחל פנימה ואולי באמת לא משנה מה יהיה המשקל שלי, אלא משנה איך אני מרגישה איתו..
כי זו גאלה. סטייליסטית שהחליטה להעביר את המסר שלה לעולם בצורה חד משמעית מחד, אבל פשוטה ויישומית מאידך. ככה היא בחיים, ככה היא בסדנאות הסטיילינג שהיא עושה, ככה היא בהרצאות שהיא מעבירה וככה היא בשירותי הפרסונל שופר שהיא מעניקה.
זו פשוט היא- אישה גדולה עם אג׳נדה גדולה עוד יותר!!

שאפו!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה