יום ראשון, 20 במאי 2012

כמו שעון שיווצרי

מה לא נאמר על שוויץ? היא נראית כמו גלויה, יש לה שוקולדים הורסים, גבינות משובחות, אנשים מנומסים ושעונים שמדייקים "כמו שעון שיווצרי". אפילו הרצל ייסד בה את מדינת היהודים..
בכל שנה מתקיימת בבזל תערוכת השעונים הגדולה בעולם. מגיעים לשם נציגי החברות מכל רחבי העולם ומציגים את החידושים שלהם בתחום השעונים לשנה הבאה. ובגלל ששעונים משמשים אצלי כתכשיט וממש לא ככלי לעמידה בזמנים, הגעתי לחנות של 'אימפרס' בקניון רמת אביב, להתעכן מה חדש ומה עוד יחודש.
'אימפרס', אם משום מה אתם עדיין לא מכירים, היא רשת שמייבאת המון המון מותגי שעונים כמו Breguet, Blancpain, Hublot, Omega, Longines, Tissot, Gucci, ck, Kenneth Cole, Obaku, TW Steel ועוד.


הנה סקירה של כמה מהדגמים לנשים שהכי מצאו חן בעיניי...



  OBAKO

מותג שעונים ידידותי לסביבה, שהעיצובים שלו מושפעים המון מהסגנון היפני הנקי. הקולקצייה החדשה אותה הציג המותג מאופיינת בעיקר בצבע הקרם שמשתלב בדגמים המעגליים, כשגוף השעון הוא בגוון כסוף ועשוי מפלדת אל חלד.




הדגם החדש אותו הציגה החברה נקרא V149, והוא מאופיין במעיין צלחת לבנה שהשראתה מגיעה אפקט הזן המרגיע של התבוננות בעיגולים לבנים המקיפים אחד את השני. 

נכון מהמם?

LadyMatic OMEGA

יווו איך שאני רוצה את השעון הזה! מדובר בשעון עם מנגנון Co-Axial 8520, עם שיבוץ נדיב של יהלומים בסקאלת השעון.

השעון מוסמך כרונומטר , Power reserve של 50 שעות (כלומר-כאשר לא עונדים את השעון, המנגנון ימשיך לעבוד 50 שעות נוספות עד שייעצר). במנגנון משולב קפיץ הסיליקון שנקרא "Si 14" שמשפר את המנגנון ובכך ניתן לשעון זה 4 שנות אחריות. הוא עשוי מפלדת אל חלד, קוטרו  34 מ"מ והוא עמיד במים עד 10 באר. 
ועכשיו לחלק המעניין באמת- השעון משולב בטבעת קרמיקה לבנה שמשתלבת בין קופסאת השעון הדקורטיבית.
סקאלת השעון משובצת ב-184 יהלומים שמהווים 1.04 קרט. לוח השעון עשוי מאם הפנינה בצבע לבן והלוח משובץ ב11 יהלומים שמהווים 0.12 קרט. גם כתר השעון משובץ ביהלום אחד שמהווה 0.08 קרט. מה ששמעתם!!!
זכוכית השעון עשויה מספיר קריסטל במיוחד נגד שריטות וכך גם המכסה האחורי של השעון שקוף בכדי שיוכלו לראות את יופיו של המנגנון.

מחיר השעון (סתם שתדעו) הוא  82,570 ₪


Kenneth Cole 

המותג הניו יורקי המגניב יישר קו עם הטרנד השקוף באופנה ומציג קולקציה בצבעי בסיס המהווים קונטרסט מובהק האחד לשני, כשפרט לכיסוי על המנגנון עצמו, לוח השעון הינו שקוף לגמרי וחושף את עור העונד אותו. COOL!





Hublot

 כהמשך ישיר ובלתי ניתן לויכוח של הטרנד המנומר, השיק המותג את שעון Big Bang Leopard . גוף השעון משובץ ב-48 אבני ציטרין . על לוח השעון משובצים שמונה יהלומים צהובים על גבי הרקע המנומר המקיף את מנגנון הכרונו האוטומטי של השעון.

  
והמחיר בהתאם:  211,810 ₪

GUCCI

קולקציה חדשה לנשים תחת השם  G-GUCCIשעונים בגווני זהב ובשני גדלים שונים(קוטר 24 מ"מ ו-32 מ"מ) ,  שעוצבו על ידי מנהלת הקריאייטיב של המותג, פרידה ג'יאניני, השומרים על צורתם הייחודית ומשלבים את האות G בדיסקרטיות הנסתרת לעין בלתי מזוינת.
בגרסה העשויה PVD זהב-צהוב, לוח השעון מגיע בגוון חום עם הברשה בצורת קרני השמש עם אינדקסים דקים,

בעוד שלגרסת הזהב-ורוד לוח השעון מגיע בצבע שחור עם אינדקסים מינימליים להדגשת שלושת היהלומים המשובצים בשעות 12, 6 ו-9.  כמו גוף השעון, גם רצועת השעון עשויה מנירוסטה המצופה PVD בצבע תואם. זו, מורכבת מחוליות טרפזיות השזורות זו בזו, ונסגרת סביב פרק היד באבזם תכשיטים קלאסי.

  ck 

שעון המעוצב בצורת הטיפה, עם צמיד דק ונשי. גוף השעון והרצועה, כיחידה אחת, עשויים מנירוסטה מלוטשת או ב-PVD מוזהב ומלוטש.  

אופציית הנירוסטה המלוטשת מגיעה עם לוח שעון כסוף או שחור, בעוד האופציה המוזהבת מגיעה עם לוח כסוף בלבד. השעון מוצע בשני גדלים שונים, אשר כל אחד מהם נפתח בצורה קלילה על ידי דחיפה עדינה של צמיד השעון. כמו כן, השעון עמיד במים עד 30 מטר עומק.

 BCBG- מקס עזריה

גולת הכותרת, אם תשאלו אותי- BCBGMAXAZRIA נחשב לאחד המותגים היוקרתיים והפופולאריים בארה"ב ובעולם, ומציע מגוון רחב של שעונים מעוצבים ומגוון פריטי אופנה לנשים כגון: ביגוד,נעליים, תיקים, חגורות ועוד.
הפירוש מאחורי הביטוי הצרפתי BCBG  (Bon Chic, Bon Genre ) הינו "סגנון טוב, יחס טוב", המותג המפורסם בעולם של מקס עזריה מגלם גם התחכום האירופי  וגם את הרוח האמריקאית.
השעונים מאופיינים באלמנטים אייקוניים כמו לוגו הפרפר ואבזם הBCBG, לוגו החברה ימוקם תמיד בעדינות ולא ראוותנות, עיצוביי השעונים נשיים במיוחד ובעלי צורות ייחודיות, וצבעוניות השעונים ענפה, אך עם דגש רב לצבע הלבן.




 נו, מצאתם משהו??

מקווה שעזרתי. תהנו..



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה