יום רביעי, 16 במאי 2012

פרטי אופנה יד שניה של גליתה

אני מודה שיש לי בעייה קלה עם בגדים יד שניה. אני אוהבת מאוד לראות אותם על אחרות, יש בזה המון המון סטייל ותמיד בחנויות ובמכירות של פריטים יש שניה מוצאים את הדברים הכי מיוחדים והכי שווים. למרות שאני מנסה כבר שנים, אני לא מצליחה להתגבר על הבעייה שלי עם לבישת בגדים שלבשה פעם מישהי אחרת (אפילו שהם עברו ניקויים, מריחים טוב ומגוהצים למשעי). יש לי פשוט בעייה עם זה..
כשהוזמנתי למכירת פריטי יד שניה של גליתה, התלבטתי בהתחלה. סמס שהבהיר לי שאני מפספסת בגדול ומחשבה שאולי, אם אראה בכל זאת משהו שימצא חן בעיניי מאוד מאוד, לא אוכל להתאפק ואתגבר על העניין הזה שלי, הביא אותי בבוקר שישי אל המכירה השמשית והמענגת.
באמת היו שם פריטים מהממים- שמלות, חצאיות, גופיות, מכנסיים, ג'ינסים ותיקים. כולם פריטי מותגים ומעצבים יד שנייה, בטווח מחירים של 20-80 ש"ח לפריט.
מיד כשנכנסתי נדלקתי על תיק קטן ועגול, עשוי מראטן חום, הנחתי עליו את ידי ולא נתתי לאף אחד אפילו לפזול לעברו.
בהמשך השתעשעתי עם פריטים נוספים מהממים, דרכם ניסיתי למצוא בי את התעוזה ללבוש, אך ללא הצלחה (למרות שחלק מהם מדדתי, פשוט לא הצלחתי להתאפק..)

רואים את התיק?
 אבל אם אתם לא מופרעים כמוני בקטע הזה, מחפשים דברים מגניבים באמת שאין לכל עם ישראל, אתם מוזמנים לעקוב אחרי גליתה בפייסבוק ולראות מתי המכירות הבאות שלה.

הקרובה, אגב, תתקיים ביום שישי הזה בכפר סבא. הנה ההזמנה (אל תשכחו להגיד שיערית שלחה אתכם):
בהצלחה!

תגובה 1:

  1. תודה על המידע, הוספתי לאינדקס. עליזה www.index2.info

    השבמחק