יום רביעי, 27 ביוני 2012

יומולדת 75 ל Ray Ban

כשמותג משקפי שמש, שהחל את דרכו כפריט מלחמתי לחיילי ארצות הברית והפך להיות אחד מסמלי האופנה המוכרים בעולם, חוגג יומולדת 75, אני לא יכולה לוותר על החגיגה.
מותג משקפי השמש Ray Ban חוגג ממש בימים אלו את שנתו ה 75. תחשבו על זה- מותג אמריקאי שנולד בשנת 1937, כדי לתת מענה לצרכי החיילים האמריקאים ובאמת הפך להיות סמל סטטוס.
אין סלבס הוליוודי שלא מתהדר בזוג וכמובן- אין מישהו שאין לו לפחות זוג אחד של ריי באן במגירת משקפי השמש.

העובדה, בעיניי, שהמותג מצליח לאורך כל כך הרבה שנים, נעוצה בכך שהוא לא מפסיק לחדש. הוא יודע לזהות טרנדים כמו משקפי הטייסים, משקפי הבטלנים ועוד ולהפוך אותם למיינסטרים. ככה הופכים לאגדה בעיניי.

לא רק אני חוגגת למותג יומולדת. גם רשת משקפי השמש 'אירוקה', שבאמת עברה שינוי חיובי בשנים האחרונות, החליטה לפנק במתנת יומולדת את המותג (ואותנו) ופתחה, למשך חודש בלבד, 11 חנויות פופ אפ של המותג, בתוך הסניפים שלה.
מיני החנויות מעוצבות באדום, כמו לוגו המותג, ובכל חנות כזו יש 200 דגמים שונים למבוגרים ולילדים של המותג.


200 הדגמים מחולקים לשבע קבוצות, על פי הטרנדים שמסמלים כל כך את המותג:



Aviator Collection - משקפי טייסים

אולי הביטוי והדגם המסמל ביותר את ריי באן. אותם משקפי טייסים שהרקיעו שחקים עם טום קרוז ב"אהבה בשחקים". אותם אלו בדיוק שהיו הראשונות שהומצאו בשנת 1937, כדי למנוע את סנוור השמש לטייסים של כוחות ארה"ב. 


 Ray Ban Wayfarer Rare Prints Collection- מהדורת הדפסים נדירים

משקפי השמש, המכונים משקפי 'הבטלנים' שכיכבו בסרט "האחים בלוז" ולאורך כל שנות ה- 80. לצד משקפי הבטלנים הקלאסיות, יש משקפי בטלנים בהדפסים מגניבים וצבעוניות מדליקה ויש אפילו דגמים שהוקדשו לאולימפיאדה.


Clubmaster Collection - משקפי רטרו

כשמותג חוגג 75 שנה, הוא חייב להתרפק על העבר. הקולקצייה הזו הינה למעשה קולקצייה של משקפיים בסגנון רטרו, המיוחס לשנות ה 70 וכוללים שילובי צבעים מיוחדים ושילובי מסגרות דומיננטיות וצבעוניות עם עדשות חלקות.


Collection Cats- המראה החתולי

עוד דגם שכיכב בהוליווד וסחף אחריו טרנד אופנתי שלם. משקפיים חתוליות שכיכבו בסדרה הגאונית "מאד מן", שעלילתה מתרחשת בשנות ה 50 וה 70. 


Round Collection -  קולקציית משקפיים עגולים

זה הטרנד הכי חדש והכי מגניב בעיניי. מדובר במשקפי שמש עגולים, בסגנון ג'ון לנון. המשקפיים, שכבר כונו בפי חבריי הפאשניסטים 'הדבר הכי הורס' מגיעים עם מסגרת צבעונית עשוייה ממתכת או מעור אמיתי (העור יותר הורס בעיניי) והעדשות צבעוניות ומגניבות. הכי היפי שיק!

הקטן גונב את משקפי ג'ון לנון לא'..


Ray Ban Kids - קולקציית ילדים

אני חולה, אבל ממש, על ילדים בסטייל. ולכן לא יכולתי שלא לרכוש לקטן שלי משקפי שמש של ריי באן. הן נראות בדיוק כמו של הגדולים, רק בקטן ואין מאושר מהקטן שלי וממני.


טווח מחירים: 249-877 ₪


רשימת חנויות הפופ - אפ ברחבי הארץ:

  1. קריון בקריית ביאליק.
  2. קניון חיפה
  3. דיזינגוף סנטר
  4. קניון רמת אביב
  5. קניון הזהב, ראשון לציון
  6. קניון מול הים, אילת.
  7. קניון ממילא, ירושלים.
  8. קניון עזריאלי, תל אביב.
  9. קניון איילון, רמת גן.
  10.  קניון הנגב, באר שבע.
  11. טיילת רויאל ביץ', אילת. 


אחלה יומולדת, לא?
מזל טוב ריי באן! עד 120 לפחות..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה