יום ראשון, 3 ביוני 2012

אלברטו גוורדיני מתכונן לאולימפיאדה

אני מכורה לאולימפיאדה. אני מודה! בכל ארבע שנים, למשך חודש, אני צמודה אל המסך וצופה בשקיקה בתחרויות המהממות האלו ובספורטאים מלאי הסטייל. אני אוהבת גם את הקרנבלים שמסביב לאירוע הספורט הגדול בעולם- חודשים לפני יוצאות קולקציות במהדורות מוגבלות, סרטים, תוכניות והמון פעילויות אקטואליות.
בטח עוד תשמעו ממני הרבה על האולימפיאדה והשלכותיה על חיי, אבל אני רוצה להתחיל דווקא בקולקציית נעלי הסניקרס לנשים וגברים של המותג האיטלקי אלברטו גוורדיני.
הקולקצייה, שהוצאה למכירה מה-28.5, כמובן במהדורה מוגבלת, מציגה סניקרס הורסות, שעל כולן איורים בעבודת יד של אלמנטים אולימפיים.
תראו איזה מעלף ותגידו לי שאתם לא מתמוטטים:









נכון שבא לכם גם?

את הנעליים, אגב, אפשר לרכוש רק דרך החנות האינטרנטית שלו: http://store.albertoguardiani.com

בהצלחה..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה