יום ראשון, 3 ביוני 2012

בול עליי!

כשהייתי קטנה, היה לי אוסף בולים. הייתי אוספת, קונה, מחליפה ועושה הכל כדי שאלבום הבולים שלי יהיה מושלם. עד היום אמא שלי שומרת לי אותו, למקרה שיתחשק לי לחזור לתחביב הזה..
האמת היא ששנים לא חשבתי על בולים (חוץ משליחת מכתבים כמובן), עד שענדתי על פרק כף היד שלי את השעון של המותג  הגרמני S.T.A.M.P.S!

מדובר שקולקצייה ענקית של שעונים, שמה שמייחד אותה הוא כמובן לוח השעון המעוצב כבול. ממש בול, משונן כזה, לא בתוך מסגרת. השעון עצמו דק מאוד ועוביו רק 9 מ"מ ויש מאות דגמים של בולים, כולל בולים חדשים על פי צווי האופנה או אירוע מסויים ומאות דגמים של רצועות מסוגים שונים וכל אחד יכול לעשות לעצמו מיקס&מאץ'.

תראו איזה הורסים הבולים:
את זה אני בחרתי..











ותראו כמה דוגמאות עם רצועות:



נו, נכון שזו בול אני?? הורס לא?
אגב, מחירי השעונים נעים בין 220-260 ש"ח (מה שמאפשר לרכוש כמה..)


להשיג בחנויות המובחרות ברחבי הארץ לבירור החנות הקרובה: 08-6731083 או 052-3499539  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה