יום ראשון, 10 ביוני 2012

על גאווה ודעה קדומה

השבוע מצויין שבוע הגאווה בישראל, שכולל אירועי גאווה רבים שהעירי ביניהם היה מצעד הגאווה השנתי והססגוני שהתקיים ביום שישי ברחבי תל אביב.
רבים מחבריי הטובים משתייכים לקהילה הגאה ולעיתים קרובות יוצא לי לשמוע את הלבטים/ הפחדים/ החלומות והקשיים שבלהיות שונה, אהוב ומוכר ככל שתהיה. וככל שאני שומעת יותר, אני גאה בהם יותר, על שבחרו להיות הם ולא להעמיד פנים. על שבחרו ללכת עם מי שהם ולא להסתתר מאחורי מסכות. על שבחרו לעמוד באומץ מול עצמם, מול המשפחה והחברים הקקרובים ולהצהיר על גאוותם. אני גאה בהם על מי שהם.
ואמנם אנחנו לא המדינה הכי נאורה שיש ויש לנו עוד המון מה לשפר כדי שגם הם ייחשבו אזרחים מן השורה ואנשים כאן יפסיקו להכנס להם לחדר המיטות ועל פי זה לשפוט אם הם אזרחים סוג א' או אזרחים סוג ב', אבל אני גם קצת גאה במדינה שלנו על ההתקדמות בנושא, כי גם אם ההתקדמות איטית מידי, היא עדיין התקדמות.

דגל הגאווה
אז למרות שאני סטרייטית גאה, בכל שנה אני מביעה הזדהות. באה לתמוך ובדרכי הקטנה מאוד להראות להם כמה שאני גאה בהם.
גם השנה, לאות הזדהות ריכזתי מספר פריטים בצבעי דגל הגאווה הססגוני, וגם הוכחתי הזדהות אישית:
מארק פישר

שעון של סטאמפ- מהדורה מיוחדת למצעד

ICE CUBE

ICE CUBE

אוקלי

טיסו

VANS

GAP


נעלי COBRA
FOREVER21
והנה קולאז' תמונות שמישהו העלה בפייסבוק וזה היה כל כך מגניב בעיניי, שהייתי חייבת להעלות אותה כאן- המלכה האם לובשת שמלות בצבעי הגאווה במגוון אירועים:


וכדי להזדהות ממש בעצמי, כמו שציינתי החלטתי השנה לשחק עם הלקים ולצבוע את הציפורניים בצבעי הדגל.

נכון לויאלי? הנה הלקים שהשתמשתי בהם:

הסגול- מלונדון של חברת GLO BABY GLO!
הכחול- של China glaze
הירוק- של קרליין
הצהוב- של Alessandro  (עוד תשמעו על המותג בהמשך)
הכתום- של CHIC
והאדום- של OPI



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה