יום ראשון, 17 ביוני 2012

רגליים קרות

חם בחוץ. הטמפרטורות נוסקות ועוד לא דיברתי בכלל על אחוזי הלחות. בימים חמים שכאלו (שמישהו יחזיר לי כבר את החורף), כל מה שאני רוצה זה ללכת יחפה במזגן.
מה לעשות שלפעמים צריך לצאת מהבית? אל התופת שבחוץ? בדרך כלל אני משתדלת לנעול כפכפים או סנדלים, אבל בשבת למשל יצאנו לטיול והתבקשתי להביא נעלי הליכה.
נעלי הליכה? בחום הזה? עם גרביים? ולהזיע בכף הרגל? אמאאאאאאאא
מזל שהחלטתי לנסות את זוג הנעליים החדש של 'גלה גלה' שקיבלתי.
חוץ מהעובדה שהנעליים צבעוניות, מגניבות וטרנדיות (כמו שאני אוהבת), הן קלות להפליא ו-לא מזיעות!!
נשבעת לכם. הרגל לא מזיעה בפנים. אפשר לנעול אותם עם או בלי גרביים (אני בכל זאת גרבתי) והם מנדפות לחות עד פי 3 מנעל רגילה.




הנעליים האלו, שמזכירות בצורתן החיצונית סניקרס, מגיעות לכאן מצרפת והן בהחלט המרעננות הרשמיות של החום הזה. חוץ מזה שאפשר לכבס אותן, כך שהן מושלמות לטיולים, במיוחד כאלו שכוללים נחלים ובוץ.

המחירים שלהם סבירים לחלוטין: 160-190 ש"ח לנעלי ילדים, ו- 200-280 ש"ח לנעלי מבוגרים.

ניתן לרכוש באתר החברה

ממליצה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה