יום שבת, 20 באוקטובר 2012

Basic is beautiful

כבר מזמן שפוקס חרטה על דגלה את סמל הבייסיק. בחברה הבינו שנכון שכל אחד צריך בארון שבגד ערב, אבל ביום יום אנחנו הכי הרבה צריכים בייסיק.
משהו פשוט ונוח, שנוכל להסתובב איתו ביום יום, שיחזיק מעמד בכביסה ושילווה אותנו בימים רגילים, ימי בייסיק אני קוראת להם.
והעונה, חורף 2012-2013, הפך הסלוגן: "Basic is beautiful" להיות הסלוגן הראשי שמלווה את הקולקציה, מקטן עד גדול. ובהתאמה, בנויות הקולקציות.

Fox Baby






 





כמו שאתם יכולים לראות הקולקציה, המיועדת לגילאי 0-3, כוללת פריטי בייסיק, בגדים יומיומיים ובגדים חגיגיים יותר, אבל גם הם בגדר בסיסי ונוח. בקולקציה יש המון פוטרים וסריגים, טייצים ומכנסי פוטר. אבל מה שהכי בולט הם ההדפסים המדליקים של דיסני, הלו קיטי, דרדסים ועוד.

Fox Kids







בקולקציית הילדים, המיועדת לגילאי 3-13, כבר ניתן לראות את השפעת תכני עולמם על גבי הבגדים. גם כאן ניתן למצוא בגדי בייסיק חלקים לצד בגדים במראה street שיקי, בגדים בסגנון ספורטיבי ובגדים טיפה יותר חגיגיים. גם כאן ניתן למצוא הדפסים של הלו קיטי ולצידם הדפסים "בוגרים" יותר של כדורסל ומשבצות, כך שכל ילד וגילו ואופיו ימצא את מה שמתאים לו.

Fox Women




בקולקציית הנשים ניתן לראות, אולי הכי בבירור, את ההתחזקות בתחום הבייסיק. מי לא רוצה להתכרבל בבית כשהוא נראה כמו בר רפאלי בקפוצ'ון? בקולקציה ניתן למצוא המון חולצות חלקות בכל מיני צבעים מדליקים, פוטרים, סריגים וקרדיגנים נוחים ועוטפים.

Fox Man




כאן ההדפסים לקוחים ממראה הרחוב של שנות ה 90 וכוללים צבעוניות גרפית וסגנון רטרו. לצד הפריטים האלו, גם לגברים יש המון פריטים חלקים ונוחים כמו פוטרים, מכנסי אריג, חולצות טריקו וג'ינסים.

אז מי אמר שאי אפשר להראות בבית כמו בר רפאלי??


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה