יום ראשון, 28 באוקטובר 2012

העומק של הוניגמן

פעם, בעברי הרחוק, רחוק מאוד, היתה הוניגמן אחת הרשתות הבודדות שהחזיקה חנות בקניון הפצפון בעיר הנידחת בה גרתי. אני זוכרת את זה בעיקר כי אז לא הייתי טיפוס רזה במיוחד (במילים עדינות) וזכורה לי בעיקר התחושה שלי כשהייתי עוברת ליד חלון הראווה ומקווה שיום אחד אוכל ללבוש את "בגדי הכוסיות" המוצעים בה.

מאז עברו הרבה מים בכנרת (טוב, אולי זו לא ההגדרה המדוייקת ביחס למה שקורה בכנרת, ובכל זאת..), רשתות נוספות נפתחו ונסגרו, אני השתנתי, האופנה השתנתה ועימה גם הבגדים המוצעים לציבור.

התחושות ההם, שלי כנערה עומדת ומביטה בחלון בערגה, התחלפה בהמון בגדים מהממים. אבל בכל זאת, קולקציית הנשים של הוניגמן לחורף 2012-2013, היא סוג של סגירת מעגל עבורי.


הקולקצייה מתאימה לכל סוגי הנשים- מנערות רזות ועד נשים בגילי ונשים מבוגרות יותר. המגוון רחב וכל אחת יכולה למצוא משהו שמתאים לה.
המון הדפסים גאומטריים כמו משבצות, פפיטה ועוד. המראה הכולל הוא צעיר ודינמי, אורבני מתחכם. המון פריטים בצבע יין עמוק, שמאוד טרנדי העונה ואישית אני מאוד אוהבת. מעילי אופנוענים (מי אמר "גריז"?), פריטים עם הדפסי חיות ובדפוסים 'חייתיים' לצד פריטים בגוונים בהירים, נעימים ועדינים, אותם אהבתי במיוחד- יש בהם משהו רומנטי, עם כל שילובי התחרות ומשהו עדין מאוד בעיצוב של הדגמים השונים. ואיך אפשר בלי הטרנד האתני שמוצג כאן בפריטים קלאסים בגווני חרדל ושחור ובהדפסים אתניים והרוח האתנית מורגשת בה.












בגזרת הגברים שיחקה אותה הרשת בעיניי. הקולקצייה המוצעת לגברים הורסת- טרנדית, צעירה ומוקפדת.
יש בה פריטים בסגנון קולג'י, פריטים בסגנון אורבני, פריטים בסגנון גברי ואפילו חליפות מחוייטות של ממש. גם אצל הגברים הצבעים הבולטים הם הבורדו, הירוק העמוק, החרדל, הכחול רויאל והסגול.
על מנת לאפשר גם לגברברים להינות מהטרנדים האופנתיים, אך לא בצורה ישירה מידי, בחרו מעצבי הקולקציה לשלב בתוך אמירי הבגדים מוטיבים שונים מעולם האופנה הגדול כמו בטנות בהדפסי אולאובר ועוד.







קולקצייה מקסימה!
לגמרי שווה ביקור..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה