יום רביעי, 10 באוקטובר 2012

אוסף מצב רוח

כמותג הנעליים האיטלקי Greymer משיק קולקצייה שכולה אוסף של מצבי רוח, לא נותר לי אלא לרצות את כל האוסף, ככה, שתהיה לי נעל הורסת לכל מצב רוח שאבחר.

נעליים הם כבר מזמן לא פריט הלבשה שנועד למנוע קוצים בכפות הרגלים. לנעל יש משמעות ועל פי 'גרמר' לכל נעל יש אישיות משל עצמה. וכיאה לנקבה בעלת אישיות עצמאית, גם לנעליים יש מצבי רוח ולכן הן שונות כל כך אחת מרעותה וכל נעל כוללת פריטים מפתיעים ולא צפויים שמרמזים בתחכום בדיוק על מצב הרוח שבהשראתה נוצרה.



אני כבר רואה איזו מושלמת היא על הרגל שלי!!
תראו איזה עקב מגולף ומהמם..

פלטת הצבעים של קולקציית החורף הקרובה נעה בתחכום בין גוונים חמים של שחור, אפור וכאמל חלודה, לבין הצבעים הקרים המאפיינים כל כך את העונה כמו גווני השיש והאפור.



שילוב מושלם בעיניי בין זמש מט ללקה מבריקה



בין הנעליים שאני רוצה דחוף אליי לאוסף (למקרה שמישהו שם בחברה יקרא את הפוסט ויחליט לפנק אותי): מגפוני פרווה עם סוליות צבאיות, מוקסינים מחומרים מעודנים, נעלי עור עם עקב מפתיע, מגפיים עם מוטיבים גאומטריים ונעלי זמש עם מוטיב מתכת.





לא לבכות?


מוטיבים מפתיעים שולבו על העקבים, באבזמים ובנעליים העשויות עור מוברש בעבודת יד, שמאפשרות גילוף ייחודי לצידי הנעל.

אגב, לא חייבים לטוס לאיטליה בשביל לקנות, אפשר לרכוש דרך האתר.

תהנו..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה