יום שבת, 20 באוקטובר 2012

מתלבשים עזריאלי

קניון עזריאלי הוא אחד מהקניונים המרכזיים בארץ. אין חייל שלא מכיר אותו, הוא יושב על התפר שבין תל אביב לאיילון דרום וצפון ותחנת הרכבת רק הפכה אותו לקניון שכולם היו בו לפחות פעם אחת.
מעצם היותו כזה, יש בקניון המון מותגי אופנה וכמו בקניון שמלא מותגי אופנה, התקיימה בשבוע שעבר תצוגת האופנה השנתית "מתלבשים עזריאלי", על הגג, שהציגה את הטרנדים לחורף הקרוב, מתוך חנויות הקניון כמובן.

דוגמניות עם איפורי גוף בהשראת עזריאלי- נכון מקסים?




על התמוגה צעדו בזה אחר זה דוגמנים, דוגמניות ודוגמני ילדים חמודים להפליא שהציגו את הטרנדים הכי חמים ואת הקולקציות הכי מיוחדות. כך למשל Forever21, שבפעם הראשונה מאז חדירתה לישראל, הציגה במתכונת של תצוגת אופנה  בה הוצגו שמונה לוקים לסתיו חורף 2012-2013, שעוצבו בהשראת שחקניות, דוגמניות ואייקוני אופנה, כמו שרליז ת'רון, בלייק לייבלי, הדוגמנית אגנס דיין, השחקנית-הזמרת זואי דשנל, הדוגמנית אשלי סמית',  השחקנית קארי מוליגן והבלוגריות מירוסלבה דומה ובלייר אידי. (את הקולקציה הייחודית ניתן להשיג בבלעדיות רק בסניף הרשת בקניון עזריאלי).


הנה כמה תמונות מהתצוגה:












הלוק המנצח בעיניי של מנגו
עוד משהו מקסים שהיה בתצוגה הוא, שיתוף פעולה חד פעמי עם הלנה בלאונשטיין ופיליפ בלאו, המעצבים הישראלים של מותג האופנה הישראלי "פראו בלאו". במסגרת שיתוף הפעולה, עוצבה לרגל התצוגה קולקציית קפסולה ייחודית של 8 פריטי החובה  לעונה הנוכחית, המעוצבים בדפוס אול אובר של חלונות המגדלים ובהם טייץ, שמלת מקסי צמודה, ז'קט, צעיף ותיק אובר סייז. בקולקציה גם שלושה פריטים המעוצבים באלמנט הגיאומטרי של מבני המגדלים - כפתן בעיצוב מלבני, ז'קט עם גב עגול ופראו הנקשר למשולש. את פריטי הקולקציה ניתן יהיה להשיג מיד עם תום התצוגה בהזמנה אישית בלבד במחירים הנעים בין 450-2300 ₪.

תראו את הילדה המהממת הזו שגנבה לנטלי דדון את ההופעה..


 מקסים.אני אוהבת שחברה גדולה, כמו קניון, לוקחת על עצמה לאחד את כל מותגיה ולפרגן להם.


2 תגובות:

  1. איזה נהדר!
    זואי דנשל זו השחקנית שהופיעה בסרט 'יס מן', לא?
    אני ממש בטוחה שראיתי אותה לאחרונה באחד הסרטים לצפייה ישירה שראיתי.
    תצוגה מהממת, קיבלת הזמנה או שזה היה פתוח לקהל הרחב?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה.. זה היה אירוע סגור למוזמנים בלבד, אבל השתדלתי להיות העיניים של מי שלא יכל להכנס :-)

      מחק