יום רביעי, 31 באוקטובר 2012

חמושה בנעלי בית

מכירים את הביטוי "גיבור חמוש בנעלי בית" מהשיר "אף אחת" של מירי מסיקה המהממת?

אז אני הכי גיבורה חמושה בנעלי בית. שימו אותי בבית שלי, בנעלי בית עוטפות ונעימות ונסו להתעסק אותי..
בכלל, כיף שהגיע הסתיו ואיתו הערבים הקרירים שמבשרים על בואו של החורף, כי אני מתה על טרנינגים, פיג'מות וכמובן- נעלי בית. הרגע הזה שבו אני נכנסת הבית, חולצת את נעלי העקב ומשחילה את הרגל לתוך נעל בית חמה ומפנקת, הוא רגע מכונן בעיניי. באמת. תשאלו את כל מי שמכיר אותי.

לאחרונה הגיע לארץ מותג נעלי בית אמריקאי וכייפי במיוחד- Dearfoams

המותג הזה ותיק מאוד (משנת 1947) ומוכר מאוד בעולם, בעיקר בארץ מולדתו ארצות הברית ומצליח מאוד. אולי זה בגלל שחוץ מהעיצובים הממש מגניבים של נעלי הבית, הן גם נוחות בטירוף?!
הסוליות שלהן מותאמות גם להליכה בחוץ, כך שלגמרי אפשר לצאת איתן מהבית (לא יודעת אם ללכת איתן לטייל, אבל לרדת למכולת בהחלט כן). אפשר לכבס אותן במכונת כביסה (שזה אחד היתרונות העצומים שלהם) והבדים איכותיים.

הנה כמה מהדגמים ההורסים, שאותי ללא ספק ישאירו בבית, חמושה בנעלי הבית שלי:





את אלו יש לי, רק בסגול. הכי סבתא סורגת..

מחירי הנעליים, בהתחשב בעובדה שמדובר בנעלי בית לא זולים ונעים בין 130-200 ש"ח, אבל תשקיעו בעצמכם קצת, מה יש??



 להשיג ברשת פקטורי 54, מגה ספורט, ורטהיימר ספורט ובחנות המותג בקניון בת ים.

והנה השיר, ככה בשביל הכיף:

תהנו


תגובה 1: